دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۶

خودروهای زیر ۵۰۰ میلیون در آلمان

شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 837326
خودروی دایهاتسو تریوس ساخت سال 2020 با قیمت 452 میلیون تومان، ارزان‌ترین خودرو در آلمان است.
خودروهای زیر ۵۰۰ میلیون در آلمان
به گزارش جهان نيوز، فرهیختگان نوشت: نگاهی به خودروهای کارکرده اقتصادی موجود در آلمان از طیف وسیع مدل‌ها با قیمت‌های مناسب حکایت دارد و نکته قابل تاسف آن است که این قیمت‌ها علی‌رغم استفاده از نرخ‌های 58 هزار تومان برای یورو و 14 هزار تومان برای درهم به دست آمده است و چه بسا بنا به شرایط اقتصادی سال گذشته و حتی ماه‌های گذشته که نرخ ارزهای ذکر‌شده رشد بالایی نداشت، متعاقبا قیمت این خودروها نیز کمتر بوده و باز هم می‌توانست اقتصادی‌تر باشد. در بررسی انجام گرفته در آلمان مشاهده می‌شود خودروی دایهاتسو تریوس ساخت سال 2020 با قیمت 7 هزار و 800 یورو که معادل 452 میلیون تومان بوده ارزان‌ترین خودروی بررسی‌شده است. بعد از این خودرو نیز میتسوبیشی اسپیس استار مدل 2021 با قیمت 7 هزار و 842 یورو معادل 455 میلیون تومان در رتبه دوم قرار دارد.

همچنین فیات پاندا مدل 2018 با 467 میلیون، نیسان میکرا مدل 2019 و سیتروئنC1 مدل 2018 با 469 میلیون، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

بررسی خودروهای با نرخ بالا نیز نشان می‌دهد تویوتا آیگو ایکس مدل 2019 با 567 میلیون بالاترین قیمت در میان خودروهای کارکرده مورد بررسی را داشته و به‌دنبال آن سیتروئن C1 مدل 2020 با 565 میلیون و رنو توئینگو مدل 2019 با 545 میلیون در رتبه‌‌های بعدی قرار دارند. ارقامی که برای مدل‌های قدیمی‌تر این خودروها در بازار داخل بسیار بیشتر از این مدل‌های به‌نسبت جدیدتر است و از شکاف قیمتی بازار داخل و خارج کشور به سبب ممنوعیت واردات خودرو حکایت دارد. 

https://jahannews.com/vdcgxu973ak9ww4.rpra.html
jahannews.com/vdcgxu973ak9ww4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فولادوند
Iran, Islamic Republic of
تشکر از اطلاع رسانی شما.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
این قیمتها را به رئیس جمهوری و کابینه ایشان نشان بدهید وگرنه مردم که می دانند.
علی
Iran, Islamic Republic of
چطوری ازایرانوخودرو وسایپا وگمرک و...نترسیدین ومنتشر کردین قلبشون میشکنه
Iran, Islamic Republic of
الان همه مردم و مجلس و دولت و قوای دیگر همه و همه یک حرف میزنند و اختلافی در حرف زدن نیست ولی موقع عمل نمیدانیم کی باید عمل کند
Iran, Islamic Republic of
سلام
مطمئن باشید هیچ اتفاقی در ارزانی خودروها چه داخلی و خارجی برای استفاده عموم نمی افتد .؟؟؟؟