شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۲

دستگیری عاملان شهادت فرمانده پاسگاه چارک

شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 837279
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان شهادت شهید "محمدرضا اسداللهی" در یک عملیات منسجم پلیسی خبر داد.
دستگیری عاملان شهادت فرمانده پاسگاه چارک
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار غلامرضا جعفری در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی درگیری قاچاقچیان مواد مخدر در دو روز گذشته در شهرستان بندرلنگه که منجر به شهادت سرگرد "محمدرضا اسداللهی" فرمانده انتظامی پاسگاه چارک این شهرستان شد، با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع بلافاصله کارگروهی جهت شناسایی و دستگیری عاملان شهادت این شهید تشکیل شد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرلنگه با همکاری مشترک پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات این شهرستان و هدایت اطلاعاتی و عملیاتی پلیس‌های تخصصی مربوطه در استان با انجام اقدامات پیچیده پلیسی هویت و مخفیگاه اعضاء باند قاچاق مواد مخدر و عاملان شهادت این مأمور تلاشگر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در کمتر از 48 ساعت در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 5 نفر از عاملان شهادت این شهید والامقام را دستگیر کردند و 2 دستگاه خودروی سواری متعلق به قاچاقچیان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن تسلیت شهادت این مأمور گلگون‌کفن نیروی انتظامی و تقدیر از حضور پرشور مسئولان و مردم شهیدپرور و ولایی استان به‌ویژه مردم انقلابی و دریادل شهرستان بندرلنگه در مراسم تشییع این شهید بزرگوار، خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های قضایی لازم جهت رسیدگی فوری به پرونده متهمان و مجازات این افراد شرور انجام شده است.
https://jahannews.com/vdcd550jnyt0sx6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd550jnyt0sx6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بعضی ها دارن جون می دن و شهید می شن بعضی ها دارن خون مردم را تو شیشه می کنند
Iran, Islamic Republic of
با انتخاب فرمانده بسیار قوی عرصه بر قاچاقچیا مواد ممخدر بخصوص خیلی تنگ شده تو استان س وب بهمین خاطر از هرمزگان جنس میبرند