سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

وزیر کشور : تلاش‌های دولت معطوف به اقتصاد است

پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 837148
وزیر کشور با تاکید بر اینکه تلاش‌های دولت معطوف به اقتصاد و معیشت مردم است، یادآور شد: در حوزه نفت، گاز و آب اقدامات خوبی داشته ایم.
وزیر کشور : تلاش‌های دولت معطوف به اقتصاد است
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای تأمین شهرستان کازرون عنوان کرد: تلاش دشمنان بر این محور تمرکز دارد که نگذارند پیشرفت‌های بزرگ دولت با وجود تحریم‌ها و برخی مشکلات به جا مانده از سال‌های گذشته در اذهان مردم به خوبی به تصویر کشیده شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات بزرگی در دولت سیزدهم انجام شده و دستاورد‌های زیادی به دست آمده است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود نگذارند مردم متوجه این حجم از فعالیت‌ها و اقدامات کم سابقه دولت سیزدهم در زمینه‌های گوناگونی، چون نفت، گاز و آب شوند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه اقدامات دولت باید در رسانه‌ها به خوبی تبیین شود، خاطرنشان کرد: اقتصاد و معیشت مردم دو مسئله مهم است و تلاش‌های دولت هم معطوف به آن‌ها است.
https://jahannews.com/vdci5yavvt1apz2.cbct.html
jahannews.com/vdci5yavvt1apz2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سالگرد جراحی اقتصادی / فقط همین ۴ قلم ، دقیقا یک سال قبل در ۲۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ "جراحی اقتصادی" ابراهیم رئیسی با حذف ارز ترجیحی انجام شد.