دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۴

عطریانفر: رئیسی خوش ذات و سلیم النفس است

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 837055
آقای رئیسی بسیار انسان خوش‌ذاتی است و من از حدود سال ۱۳۵۸ با او مراوده داشتم و می‌شناسم.
عطریانفر: رئیسی خوش ذات و سلیم النفس است
به گزارش جهان نيوز، محمد عطریانفر، چهره اصلاح طلب و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفته است: گرفتاری‌ای که ما با آقای رئیسی عزیز داریم این است که ایشان از موضع خدا فرمان صادر می‌کند و می‌گوید «من می‌گویم چنین بشود، ظرف یک هفته چنان بشود، باید بشود، باید بشود و باید بشود».

اولا خداوند تبارک و تعالی آن زمان که می‌فرماید «کُن» که سپس می‌شود «فیکون» و چیزی حاصل می‌شود، مقدماتش، مولفه‌های اجرایی، ابزار و شرایطش را فراهم می‌کند که این فرمان محقق می‌شود.

اما رویکرد این برادر بزرگوار نسبت به مقوله و مسائل اجرایی کشور ناشی از یک سوء تفاهم در فهم قدرت است. فکر می‌کند که، چون این موقعیت را به دست گرفته به عنوان رئیس یک نهاد اجرایی، فرمانی می‌راند و باید بشود!

آقای رئیسی بسیار انسان خوش‌ذاتی است و من از حدود سال ۱۳۵۸ با او مراوده داشتم و می‌شناسم. فرد بسیار سلیم‌النفسی است. اما وقتی یک تلقی روشنی ندارد، متاسفانه اسیر بازی‌هایی می‌شود که مورد مضحکه قرار می‌گیرد.
 
https://jahannews.com/vdcftedctw6dmxa.igiw.html
jahannews.com/vdcftedctw6dmxa.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوش ذات و سلیم النفس که شرط مدیریت و توانمندی نیست.. خوبه اما کافی نیست
Iran, Islamic Republic of
آخه بعضی مدیرای گذشته و حال اینم نداشتن و ندارن...
Iran, Islamic Republic of
هندوانه کیلویی چند
Iran, Islamic Republic of
احسنت