شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تشییع پیکر پلیس مدافع امنیت در زنجان

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 837043
با حضور پرشور مردم شهید پرور زنجان و سلطانیه شهید "مهدی هادی" که روز گذشته در درگیری با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، در خانه ابدی خود آرام گرفت.
تشییع پیکر پلیس مدافع امنیت در زنجان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، صبح روز گذشته مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی شهر زنجان با قاچاقچیانی که قصد قاچاق مقادیر زیادی مشروبات الکلی را داشتند درگیر شدند که متأسفانه در این درگیری سروان "مهدی هادی" بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان با وی مجروح شد و علی‌رغم انتقال وی به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در همین راستا، مراسم وداع با این شهید بزرگوار شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان با حضور آحاد مختلف مردم برگزار شد. همینطور از ساعت 9 صبح امروز تشییع باشکوه شهید مهدی هادی از مقابل مسجد جامع زنجان (سید) آغاز و تا امامزاده سید ابراهیم (ع) ادامه پیدا کرد.

سپس پیکر مطر شهید هادی از زنجان به زادگاهش یعنی شهر سلطانیه منتقل شد و در گلزار شهدای این شهر در کنار دیگر شهدای گرانقدر آرام گرفت.

امروز حال و هوای دیگری در شهر زنجان و سلطانیه حاکم شده بود و این شهید بزرگوار با شهادت عزتمندانه خود بار دیگر روحیه مقاومت و ایثار را در دل مردم این سرزمین زنده کرد و چشم و دل مردم این دیار با مسافر بهشتی روشن شد.

شمیم عطر شهید هادی در زنجان پیچیده شد و مردم شهید پرور زنجان امروز از اقصی نقاط مختلف استان برای وداع با شکوه این شهید خود را به خیابان امام خمینی (ره) زنجان رسانده بودند.آری‏‏ ‏‏‏ما کشته دادیم و رنج بردیم لکن هر قطره خون آن‌ها خونهایی را در‏‎ ‎‏رگ جوانان غیرتمند ما به جوش آورد و آتشی در دل آنها روشن‏‎ ‎‏کرد که به خواست خداوند تعالی خاموش نشود مگر پس از‏‎ ‎‏سوزاندن درخت جهنمی استعمار و به آتش کشیدن عمال روسیاه‏‎ ‎‏آن.

سردار محمد طراقیه رئیس پلیس استان زنجان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و شهید هادی اظهار کرد: امنیت امروز کشور مدیون خون پاک شهیدان است و باید قدر این امنیت را دانست.

وی گفت: فراجا یک نهاد مقدسی است که روزی شهدای بسیار زیادی دارد و سربازان سبزپوش این نهاد مقدس همواره برای برقراری امنیت لباس رزم بر تن کرده‌اند.

سردار ابوالفضل طهماسبی جانشین سپاه استان زنجان هم در این مراسم در گفت‌وگو با تسنیم ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا اظهار داشت: درخت تنومند انقلاب اسلامی توسط خون شهیدان آبیاری می‌شود و این امنیت امروز به راحتی به دست نیامده است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که روحیه ایثار و شهادت در کشور باشد دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، متذکر شد: مقام معظم رهبری بارها اعلام کرده‌اند که دشمنان از همین روحیه ایثار و شهادت جوانان ما هراس دارند.
https://jahannews.com/vdcc0mq412bq1x8.ala2.html
jahannews.com/vdcc0mq412bq1x8.ala2.html
برچسب ها: تشییع شهدا زنجان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *