چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

قیمت میلگرد امروز

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 837035
قیمت میلگرد امروز
همانگونه که اطلاع دارید میلگرد پروفیلی با سطح مقطع دایره ای و توپر است که غالباً نوع آجدار فلزی آن که در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد برای افراد شناخته شده است. جنس میلگردها به طور معمول از فولاد است و در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. انواع مختلفی از میلگردها وجود دارند که تمامی انواع این محصول در صنایع گوناگون به کار گرفته می شوند.

کاربرد اصلی میلگرد در سازه های بتنی است و علت این مسئله این است که با اینکه مقاومت فشاری بتن فوق العاده است و نیروی بسیار زیادی برای خرد کردن آن لازم است، اما مقاومت کششی و پیچشی نسبتاً ضعیفی دارد. به همین جهت در سازه های بتنی برای افزایش استحکام کششی و پیچشی بتن از میلگرد استفاده می شود.

از آنجا که میلگردها از پرکاربردترین و پرمصرف ترین مقاطع فولادی هستند با تنوع بالایی در سایز، ابعاد و اشکال گوناگون تولید می شوند و در پروژه های صنعتی و عمرانی به کار می روند.

میلگرد ظفر بناب و میلگرد شاهین بناب تولید کارخانه های ظفر و شاهین بناب هستند که به دلیل کیفیت بالایی که دارند، جایگاه ویژه ای در بازار آهن و فولاد به خود اختصاص داده اند. دو کارخانه ظفر و شاهین بناب انواع میلگردهای باکیفیت و استاندارد را تولید و روانه بازار آهن و فولاد می کنند. این کارخانه میلگردهای خود را بر اساس  آجدار و آنالیز A2 و A3 تولید کرده و روانه بازار می کند.

قیمت میلگرد با کیفیت ظفر بناب
میلگرد ظفر بناب یکی از با کیفیت ترین میلگردهای موجود در بازار آهن ایران است و اهمیت زیادی برای مشتریان این حوزه دارد. البته این نکته را نیز توجه داشته باشید که میلگرد یکی از مهم ترین تولیدات کارخانه ظفر بناب به دلیل اینکه این کارخانه در استان آذربایجان شرقی قرار دارد، خرید این محصول به تمامی مشتریان در این منطقه توصیه می گردد. قیمت میلگرد با کیفیت ظفر بناب به عوامل مختلفی همچون گرید، سایز، وزن میلگرد بستگی دارد و با توجه به هر یک از این عوامل، قیمت میلگرد ظفر بناب نیز متغیر خواهد بود.

البته برخی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت میلگرد به صورت مستقیم یا غیرمستقیم بر روی انواع محصولات فولادی از جمله میلگرد اثرگذار هستند که شامل موارد زیر می شوند:

•نوسانات بازار ارز
•تغییر قیمت سنگ آهن
•تغییر قیمت شمش
•نوسانات نرخ سوخت
•اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور
قیمت میلگرد سایز 8 بناب
میلگرد سایز 8 بناب یکی از کوچک‌ترین سایزهای میلگرد بناب است که کاربردهای ویژه خود را دارد. شرکت های معتبری همچون شرکت آهن ملل قیمت روزانه این میلگرد را در سایت خود قرار می دهند و شما می توانید با مراجعه به وبسایت این شرکت از قیمت به روز و دقیق این محصول فولادی اطلاع یابید.
 
قیمت میلگرد سایز 12 بناب
قیمت میلگرد سایز 12 بناب به صورت روزانه و با توجه به نوسانات رخ داده در بازار آهن تغییر می یابد. برای اطلاع از قیمت روزانه و دقیق این محصول می توانید به وبسایت شرکت آهن ملل مراجعه نمایید.

قیمت میلگرد سایز 14 بناب
میلگرد سایز 14 بناب نیز یکی از سایزهای کاربردی میلگرد ظفر بناب است و در موارد ساختمانی و عمرانی بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. این میلگرد از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به کاربرد آن در صنایع مختلف، اهمیت بسیار زیادی دارد و قیمت آن باید به صورت روزانه مورد بررسی قرار گیرد.

قیمت میلگرد سایز 16 بناب
میلگرد سایز 16 بناب، کاربرد گسترده ای در صنعت ساخت و ساز دارد و از این جهت در بازار آهن به فروش بسیار بالایی دست یافته است. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که قیمت میلگرد سایز 16 ظفر بناب به دلیل وزن و کیفیت بالاتر، میزان قیمت بالاتری دارد. برای خرید این میلگرد نیز باید از قیمت روزانه آن اطلاع داشته باشید و از این جهت لازم است که به وبسایت های معتبر در زمینه فروش این محصولات مراجعه کرده و با کارشناسان این شرکت ها مشورت نمایید.

شرکت آهن ملل ارتباط بسیار نزدیکی با کارخانه ذوب آهن ظفر بناب داشته و به دلیل اینکه ارتباط مستقیم و بی واسطه ای با دفتر فروش این کارخانه دارد، مناسب ترین قیمت میلگرد ظفر بناب را به مشتریان و خریداران میلگرد در بازار فولاد ایران عرضه می کند.

همچنین این کارخانه به صورت روزانه تلاش می کند که قیمت های خود را به روز نگه دارد و از این جهت منبع موثقی برای اطلاع از قیمت به روز محصولات فولادی است.

شما نیز می توانید با مراجعه به وبسایت این شرکت، جدیدترین قیمت های محصولات فولادی را به صورت آنلاین مشاهده نمایید.
https://jahannews.com/vdcds50jkyt0sz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcds50jkyt0sz6.2a2y.html
برچسب ها: آهن ملل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *