پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۲

جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ ۱۳ شهید و ۲۰ زخمی/ ترور ۳ تن از فرماندهان جهاد اسلامی

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 836928
رژیم اسرائیل در تازه‌ترین جنایت خود سه تن از فرماندهان سرایا القدس جهاد اسلامی فلسطین را به‌همراه خانواده‌هایشان شبانه ترور کرد که بر اثر این جنایت ۱۳ تن شهید و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند.
جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ ۱۳ شهید و ۲۰ زخمی/ ترور ۳ تن از فرماندهان جهاد اسلامی
به گزارش جهان نيوز، رسانه‌های فلسطین بامداد امروز سه‌شنبه از حمله هوایی جنگنده‌های رژیم اسرائیل به شهر رفح و غزه خبر دادند که طی آن خانه‌های متعلق به فرماندهان ارشد سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین هدف این حملات قرار گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین در آمار اولیه خود اعلام کرد که در این حمله جنایتکارانه، 9 تن به شهادت رسیده و شماری نیز زخمی شده‌اند، با این حال، این وزارتخانه در تازه‌ترین آمار خود، از شهادت 13 تن و زخمی شدن بیش از 20 نفر دیگر در حملات بامدادی رژیم اسرائیل به نوار غزه خبر داد.

بیانیه سرایا القدس در مورد ترور فرماندهان خود
سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای از شهادت «جهاد شاکر الغنام»، دبیر شورای نظامی، «خلیل صلاح البهتینی»، از اعضای شورای نظامی و فرمانده منطقه شمال غزه و «طارق محمد عزالدین»، از فرماندهان عملیات نظامی در کرانه باختری خبر داد و گفت که این شهدا در عملیات ترور بامداد امروز به شهادت رسیدند.

گردان‌های سرایا القدس همچنین تأیید کرد که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی، همسران و فرزندان شهدای امروز نیز به‌همراه آن‌ها به شهادت رسیده‌اند.

سرایا القدس تأکید کرد که خون فرماندهان شهیدش عزم آن‌ها را بیشتر خواهد کرد و باعث نخواهد شد مواضع خود را ترک کنند و مقاومت به‌خواست خداوند، ادامه خواهد داشت.

دست‌کم 2 کودک بین شهدای غزه
هاجر البهتینی، دختر 5ساله شهید خلیل صلاح البهتینی از فرماندهان سرایا القدس جهاد اسلامی علی عزالدین، فرزند شهید طارق محمد عزالدین در حملات ناجوانمردانه رژیم اسرائیل به غزه به‌همراه پدر و مادر شهیدش، به شهادت رسیده‌اند.




سرایا القدس در بیانیه‌ای که صادر کرده، از شهادت همسران سه شهید مذکور و تعدادی از فرزندان آن‌ها خبر داده است، این نشان می‌دهد که دست‌کم سه تن از فرزندان خردسال شهدای امروز در این حملات نیز به شهادت رسیده‌اند.
پیشتر، رژیم اسرائیل را به کودک‌کش بودن آن در جهان می‌شناختند؛ جنایت امروز صهیونیست‌ها در غزه نشان داد که این رژیم هیچ ابایی در ارتکاب شدید جنایت‌های خود علیه کودکان و افراد بی‌گناه غیرنظامی ندارد و اگر امکانش باشد (همانند بامداد امروز) خانواده‌ها را یکجا ترور می‌کند.

تأکید صهیونیست‌ها بر گسترش عملیات علیه مقاومت فلسطین
رادیو رژیم صهیونیستی بعد از حملات وحشیانه بامداد امروز رژیم صهیونیستی برای ترور سه تن از رهبران جنبش جهاد اسلامی گزارش داد که اسرائیل پس از اجرای عملیات، ترور سه تن از فرماندهان سرایا القدس (گردان‌های قدس) را به مصر اطلاع داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بعد از ترور سه تن از فرماندهان سرایا القدس اعلام کرد: در عملیات امشب به تمام اهداف خود دست یافته‌ایم و در صورت لزوم عملیات خود را علیه جهاد اسلامی  گسترش خواهیم داد.

وحشت اشغالگران از پیامدهای جنایت بامدادی خود/ تمام سواحل عسقلان و اسدود بسته شد
رسانه‌های عبری از تشدید تدابیر امنیتی در مناطق اشغالی و بسته شدن تمام سواحل عسقلان و اسدود اشغالی در پی جنایت بامداد امروز اشغالگران در غزه خبر دادند، جنایتی که دست‌کم 13 شهید از جمله چند کودک و زن بیگناه به جا گذاشته است.

جهاد اسلامی: دشمن صهیونیست فقط زبان زور می‌فهمد
سخنگوی جهاد اسلامی در واکنش به حملات وحشیانه بامداد امروز رژیم صهیونیستی برای ترور 3 تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: دشمن صهیونیست فقط زبان زور را می‌فهمد و مقاومت همچنان ادامه دارد و دشمن مسئول پیامدهای این جنایت است.

هنیه: ترور ناجوانمردانه برای صهیونیست‌ها امنیت نمی‌آورد
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به ترور وحشیانه خانواده فرماندهان فلسطینی در نوار غزه گفت که دشمن دچار اشتباه در ارزیابی خود شده است و این مقاومت است که به‌تنهایی نحوه پاسخ دردناک را تعیین می‌کند.
هنیه گفت: ترور ناجوانمردانه فرماندهان برای صهیونیست‌ها امنیت به‌ارمغان نخواهد آورد.

موسى ابومرزوق، عضو ارشد جنبش حماس نیز در واکنش به این جنایت گفت: پاسخ مقاومت فراگیر و متحد خواهد بود. صهیونیست‌ها در ساعت گذشته تلاش داشتند با تهدید حماس پاسخ غزه را به جنبش جهاد اسلامی محدود کنند.
مشیر المصری از رهبران حماس نیز تأکید کرد: دشمن صهیونیستی با ترورهای ناجوانمردانه بامداد امروز در غزه اشتباه و حماقت بزرگی را مرتکب شد و هر جنایتی پاسخی خواهد داشت.

القسام: خون شهدا آتشی است که به جان صهیونیست‌ها خواهد افتاد
گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس شهادت شماری از فلسطینیان از جمله 3 نفر از فرماندهان گردانهای القدس در حملات بامداد امروز به غزه را تسلیت گفت.

این گردان‌ها تأکید کرد که خون شهدا همچون نوری است که راه آزادسازی فلسطین را روشن می‌کند و آتشی است که به جان صهیونیست‌ها خواهد افتاد.



کشته‌شدن شهروند روس در حمله صهیونیست‌ها به غزه
خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گزارش داد که در حمله بامدادی جنگنده‌های رژیم اسرائیل به نوار غزه یک شهروند روسیه کشته شده است، هنوز به هویت این شهروند روس اشاره‌ای نشده است.
https://jahannews.com/vdcdx90jjyt0sn6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdx90jjyt0sn6.2a2y.html
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجتبی
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل کودک کش غاصب باید هر چه زودتر از صفحه روزگار حذف شود تا شاهد کودک کشی در منطقه نباشیم. مرگ بر اسرائیل مرگ بر حامیان او از جمله آمریکای جنایتکار
Iran, Islamic Republic of
حمله موشکی از نوع یکی دو هفته قبل رو میخواد...