کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ورود سامانه بارشی جدید به کشور

16 ارديبهشت 1402 ساعت 10:02

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت:در برخی مناطق شمال غرب و استان‌های زنجان، قزوین، البرز و ارتفاعات تهران رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می شود.


به گزارش جهان نیوز، سازمان هواشناسی اعلام کرد که امروز (شنبه) در برخی‌ مناطق‌ واقع‌ در شمال استان‌های آذربایجان شرقی‌ و آذربایجان غربی‌، یکشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌، غرب‌ سواحل‌ دریای خزر و ارتفاعات‌ البرز غربی‌ و دوشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌ و برخی‌ مناطق‌ استان‌های زنجان، قزوین‌، البرز و ارتفاعات‌ تهران رگبار پراکنده گاهی‌ رعدوبرق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.


سه‌شنبه‌، با ورود سامانه‌ بارشی‌ از شمال غرب‌ کشور، در مناطقی‌ از شمال غرب‌، غرب‌، دامنه‌ها و ارتفاعات‌ زاگرس‌ مرکزی، غرب‌ سواحل‌ دریای خزر و استان‌های واقع‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز و چهارشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌، شمال شرق‌، استان‌های ساحلی‌ دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات‌ البرز، افزایش‌ ابر، رگبار و رعدوبرق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ رخ‌ می‌دهد.

یکشنبه‌ در شمال غرب‌ و غرب‌، دوشنبه‌ در غرب‌، بخش‌هایی‌ از شمال غرب‌ و استان‌های واقع‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز، سه‌شنبه‌ در غرب‌، جنوب‌ غرب‌ و بخش‌هایی‌ از مرکز کشور و چهارشنبه‌ در استان‌های واقع‌ در دامنه‌ها و ارتفاعات‌ زاگرس‌ مرکزی و جنوبی‌، بخش‌هایی‌ از مرکز، خراسان جنوبی‌ و شرق‌ سمنان در بعضی‌ ساعات‌ وزش‌ باد شدید و در مناطق‌ مستعد خیزش‌ گردوخاک‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

لازم به‌ ذکر است‌ طی‌ ۳ روز آینده در شمال شرق‌ و شرق‌ کشور دما بین‌ ۸ تا ۱۲ درجه‌ افزایش‌ می‌یابد.

از بعدازظهر دوشنبه‌ تا بعدازظهر سه‌شنبه‌ دریای خزر و از بعدازظهر دوشنبه‌ تاصبح‌ چهارشنبه‌ شمال خلیج‌ فارس‌ مواج‌ خواهد بود.
 


کد مطلب: 836552

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/836552/ورود-سامانه-بارشی-جدید-کشور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com