دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

عملیات ضدصهیونیستی دختر فلسطینی در جنوب نابلس

پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 836450
یک نظامی رژیم اشغالگر قدس ظهر امروز در شمال کرانه باختری بر اثر حمله یک دختر فلسطینی زخمی شد.
عملیات ضدصهیونیستی دختر فلسطینی در نابلس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، منابع رسانه‌ای صهیونیستی امروز (پنج‌شنبه) از حمله یک دختر جوان فلسطینی با سلاح سرد به یک نظامی صهیونیست در منطقه «حواره» در جنوب نابلس خبر دادند.

به نوشته شهاب نیور، بنابر اعلام شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، نام این دختر «ایمان زیاد أحمد عودة» (۲۶ ساله) است که پس از این حمله با شلیک نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شده و دقایقی بعد به شهادت رسید.

همچنین طبق ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی، نظامیان صهیونیستی دور این دختر جوان که بر زمین افتاده را احاطه کرده و مانع نزدیک شدن اهالی به او می‌شوند.

فلسطینی‌ها نوشته‌اند که اشغالگران عامدانه مانع امدادرسانی به او شدند تا به شهادت برسد.
 
همچنین در یورش صبح امروز نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به نابلس، سه نیروی مقاومت حماس به شهادت رسیده و نزدیک به هشت فلسطینی دیگر زخمی شدند.

اوضاع کرانه باختری در حالی همچنان ناآرام است که  مرکز اطلاعات فلسطین (معطی) نیز روز گذشته با ارائه آماری خبر داد که فلسطینی‌ها در طول ماه رمضان در سراسر کرانه باختری از الخلیل تا جنین، با انواع ابزارها از سلاح جنگی تا سنگ و چاقو ۹۸۷ مرتبه به مقابله با شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست برخواسته و سه صهیونیست  را به هلاکت رساندند. در این ماه ۱۱ فلسطینی نیز به شهادت رسیدند.
https://jahannews.com/vdcdk90jzyt0so6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdk90jzyt0so6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *