دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۲
سهراب بختیاری‌زاده:

هیچ تیمی اندازه استقلال لیاقت قهرمانی ندارد

پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 836443
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال پرافتخارترین تیم ایران در جام حذفی است و در این فصل این شانس را دارد رکورد خود را افزایش دهد، هیچ تیمی به اندازه استقلال لیاقت قهرمانی ندارد.
هیچ تیمی اندازه استقلال لیاقت قهرمانی ندارد
گروه ورزشی جهان نيوز: سهراب بختیاری‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص شرایط فعلی استقلال اظهار داشت: استقلال بازی سختی را مقابل پارس جنوبی داشت اما خوشبختانه پیروز شد، پارس هم عملکرد خیره‌کننده‌ای به نمایش گذاشت. بازیکنان این تیم بسیار باانگیزه ظاهر شدند و تا آخرین لحظه پا به پای بازیکنان این تیم دویدند.

وی افزود:جام حذفی همواره با اتفاقات و شگفتی‌های زیادی همراه است اما خداراشکر این اتفاق برای استقلال رخ نداد و این تیم برنده از زمین خارج شد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال برای رسیدن به فینال رقیبی به نام نساجی را پیش رو دارد؛ تیمی که سال گذشته قهرمان شد. آبی‌پوشان توانایی بردن این تیم و رسیدن به فینال را دارند.

بختیاری زاده تصریح کرد: استقلال پرافتخارترین تیم ایران در جام حذفی است و در این فصل این شانس را دارد رکورد خود را افزایش دهد، هیچ تیمی به اندازه استقلال لیاقت قهرمانی ندارد.

وی تاکید کرد: حالا استقلال دوباره در به لیگ برتر رسیده است، لیگی که فقط سه هفته از آن باقی مانده است. استقلال مصافی حساس با صنعت نفت آبادان پیش رو دارد و هنوز برای قهرمانی می‌جنگد. نفت هم به دنبال فرار از سقوط است. به طور حتم دیدار جذابی خواهد بود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال با تیمی بازی می‌کند که ضد فوتبال بلد نیست و این باعث خواهد شد تا آنها فرصت خوبی برای ارائه فوتبال تهاجمی داشته باشند، استقلال در تهران می‌ـواند سه امتیاز مهم و حیاتی را به در راه قهرمانی به اندوخته‌های خود اضافه کند.
https://jahannews.com/vdcfjvdcmw6dmja.igiw.html
jahannews.com/vdcfjvdcmw6dmja.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نه شما لیاقت هیچی ندارید حتی طرفداری
Iran, Islamic Republic of
عکس خیلی جالب از دروازه بان