جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

چشم نماینده منچستر یونایتد به طارمی افتاد!

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 836219
نمایندگان منچستر یونایتد بازی ستاره ایرانی پورتو را زیرنظر داشتند.
چشم نماینده منچستر یونایتد به طارمی افتاد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، نشریه «اوجوگو» پرتغال امروز در گزارشی از حضور نمایندگان باشگاه منچستر یونایتد در بازی یکشنبه گذشته میان پورتو و بوایشتا در هفته سی ام لیگ برتر پرتغال نوشت.

طبق گزارش رسانه پرتغالی استعدادیاب های شیاطین سرخ به صورت مشخص معلوم نیست برای تماشای کدام بازیکن پورتو به پرتغال آمده اند.اخیرا منچستری‌ها، دیه گو کاستا دروازه‌بان 23 ساله پورتو را زیرنظر گرفته‌اند که مقابل بواویشتا عملکرد خوبی داشت. البته مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان در این بازی خوش درخشید و گل پیروزی بخش اژدها را در دقیقه 59 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.


در ادامه این گزارش رسانه پرتغالی آمده است مسئولان باشگاه منچستر یونایتد کاستا را جایگزین مناسبی برای داوید دخه آ می‌دانند. اگر نمایندگان منچستر یونایتد به دنبال بازیکنان دیگری از ترکیب پورتو هستند، مهدی طارمی مهاجم ایرانی و په په وینگر بزریلی عملکرد خوبی در بازی یکشنبه داشتند.

طارمی در طول 3 سال گذشته درخشش بی نظیری در ترکیب پورتو داشته و بارها نامش در کنار تیم های بزرگ انگلیس مثل آرسنال و چلسی مطرح شده است. ستاره ایرانی یک سال دیگر با پورتو قرارداد دارد.
https://jahannews.com/vdcgq397yak9wx4.rpra.html
jahannews.com/vdcgq397yak9wx4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *