شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

دستگیری سارقان خشن جاده بهشت‌زهرا(س)

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 836210
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان خشن جاده بهشت زهرا (س) خبر داد و گفت: متهمان به جرم خود معترف شدند.
دستگیری سارقان خشن جاده بهشت‌زهرا(س)
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: چندی قبل مرد جوانی به پایگاه نهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، راننده تاکسی اینترنتی هستم و ۳ نفر را به عنوان مسافر به مقصد بهشت زهرا (س) سوار کردم؛ در مسیر بودیم که مردان جوان با تهدید چاقو ۵ میلیون ریال ن پول و تلفن‌همراهم را به سرقت بردند و من را هدف ضرب و جرح قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند متهمان اتباع کشور‌های همسایه هستند که به ایران آمدند و دست به اعمال مجرمانه زده‌اند.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران ردیابی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آن‌ها را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پایگاه نهم بلافاصله هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت از راننده‌های خودرو‌های عبوری و تاکسی اینترنتی به مقصد بهشت زهرا (س) اعتراف کردند که مال باختگان در مواجه حضوری موفق به شناسایی آن‌ها شدند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.
https://jahannews.com/vdchz-n6v23nxid.tft2.html
jahannews.com/vdchz-n6v23nxid.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


افسانه
Iran, Islamic Republic of
این افرادباید اعدام شوند