پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
روایت عمویی از جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس:

وزیر اطلاعات: ناآرامی به محیط داخلی دشمنان ایران منتقل شده است

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 836165
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: وزیر اطلاعات با تشریح اقدامات دستگاه امنیتی کشور تاکید کرد که با اشراف جامعه اطلاعاتی، اکنون ناآرامی به محیط داخلی دشمنان ایران منتقل شده است.
ناآرامی به محیط داخلی دشمنان ایران منتقل شده
به گزارش جهان نيوز به نقل  از مهر، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر دیروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی میزبان حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات بود.

وی بیان کرد: در بخش ابتدایی این جلسه وزیر اطلاعات گزارشی از تهدیدات امنیتی سال گذشته و اقدامات دشمن جهت ضربه زدن به امنیت ایران از جمله اغتشاشات نیمه دوم سال ارائه داد و گفت با حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و شکست برنامه‌های دشمن، پیام اقتدار دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی به جهان صادر شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر اطلاعات با تشریح اقدامات دستگاه امنیتی کشور تاکید کرد که با اشراف جامعه اطلاعاتی نسبت به تحرکات معاندان و دشمنان ایران، اکنون ناآرامی به محیط داخلی دشمنان ایران منتقل شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ادامه جلسه وزیر اطلاعات، گزارشی از تحولات منطقه ارائه کرد که حاکی از اشراف دستگاه‌های امنیتی بر تحولات خارج از مرزها بود.

عمویی گفت: در بخش دوم جلسه امروز سوال روح الله نجابت، نماینده مردم شیراز از وزیر اطلاعات مطرح شد. محور سوال طرح شده برنامه و راهبرد دستگاه اطلاعاتی برای مقابله با نفوذ بود که وزیر اطلاعات، راهبردها و اقدامات این وزارتخانه را تشریح کرد. با نظر نماینده سوال کننده، بررسی تخصصی سوال و پاسخ ارائه شده در آینده طی جلساتی دنبال خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هیأت اعزامی کمیسیون برای بررسی حادثه روستای دانیال سلمان‌شهر هم گزارش بازدید و بررسی خود از محل حادثه و گفتگو با افراد دخیل را به صورت مکتوب و در نامه‌ای خطاب به رؤسای قوا، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و فرماندهی انتظامی کشور ارسال کردند که در این گزارش ضمن پرداختن به کاستی‌های موجود در تصمیمات در صحنه حادثه و سوابق آن، پیشنهادهایی جهت اقدام به مقامات ذیربط ارائه شده است.
https://jahannews.com/vdcg3397nak9wq4.rpra.html
jahannews.com/vdcg3397nak9wq4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *