يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

دومین شماره «فکرآورد» منتشر شد

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 836157
در دومین شماره مجله «فکرآورد» که از جمله جدیدترین نشریات فکری کشور است، پرونده ویژه‌ای به وضعیت زنان در ایران معاصر پرداخته است.
دومین شماره «فکرآورد» منتشر شد
به گزارش جهان نيوز، دومین شماره ماهنامه علوم انسانی گام دوم انقلاب اسلامی به زیور طبع آراسته شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

در دومین شماره مجله «فکرآورد» که از جمله جدیدترین نشریات فکری کشور است، پرونده ویژه‌ای به وضعیت زنان در ایران معاصر پرداخته است. همچنین پرونده‌هایی با عنوان: «سال دو چهره» (تأملاتی درباره سالی که گذشت)، «فانتزی‌زدایی از زندگی ایرانی» (نگاهی به فراسوی «زندگی نرمال») و «درباره آن تاریخ شکوهمند» (روایتی نو از مبدأ تاریخ بیداری ایرانیان) از جمله دیگر موضوعاتی است که در شماره جدید فکرآورد به آن‌ها پرداخته شده است.

شماره اردیبهشت ۱۴۰۲ این مجله با آثار و گفتار‌هایی از طیبه میرزا‌اسکندی، علی سرزعیم، یعقوب توکلی، توران، ولی مراد، سمیه خراسانی، سمیه حسنی‌حلم، سپیده میرمجیدی، علی کاکادزفولی، املیا جنتلمن، کریس جونز و گریگوری ایساکسون به عرصه مطبوعات قدم گذارده است.

صاحب‌امتیاز ماهنامه فکرآورد، شرکت پیام‌آوران نشر روز است که بیش از دو دهه در حوزه مطبوعاتی فعالیت دارد و مدیرمسئول این نشریه «محمدجواد اخوان» است و سردبیری آن را «جعفر حسن‌خانی» برعهده دارد.

توزیع این مجله به شکل ارسال پستی، فروش نسخه الکترونیک و فروش در کتابفروشی‌های معتبر خواهد بود. برای تهیه مجله می‌توانید با شماره تلفن ۸۸۵۲۳۰۶۰ و ۸۸۴۹۸۴۶۲ تماس بگیرید.
https://jahannews.com/vdchm-n6q23nxzd.tft2.html
jahannews.com/vdchm-n6q23nxzd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *