چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۴

جزئیات لایحه واردات خودروهای کارکرده/ براساس لایحه هر شخص حقیقی می‌تواند خودرو وارد کند

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب: 835717
در لایحه واردات خودروهای کارکرده که به مجلس ارسال شده، گفته شده که هر شخص حقیقی می‌تواند بدون داشتن کارت بازرگانی نسبت به واردات خودرو اقدام کند.
دولت: همه مردم می‌توانند خودرو وارد کنند
 سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور شب گذشته(چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه) در برنامه صف اول شبکه خبر سیما از ارسال لایحه واردات خودروهای کارکرده به مجلس خبرداد.
 
براساس این لایحه، واردات خودروهای کارکرده که عمر آن‌ها در محدوده پنج سال است، به شرط دریافت گواهی از سازمان‌های استاندارد و محیط زیست مجاز خواهد بود.
 
همچنین در این لایحه تصریح شده هر شخص حقیقی می‌تواند بدون داشتن کارت بازرگانی نسبت به واردات خودرو اقدام کند.
 
لایحه دوفوریتی واردات خودروهای کارکرده، اواخر فروردین ماه امسال از سوی وزارت صمت به هیأت‌ وزیران ارسال و پس از تأیید هیأت دولت، امروز - پنجشنبه‌ هفتم اردیبهشت‌ - به‌طور رسمی تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.
 
این لایحه برای الحاق به قانون ساماندهی صنعت خودرو و با هدف ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در بازار خودرو از طریق آزادسازی واردات خودروهای کارکرده که قیمت آن‌ها کمتر از خودروهای نوست، تدوین شده است.
https://jahannews.com/vdcizwavyt1apy2.cbct.html
jahannews.com/vdcizwavyt1apy2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تعرفه وادرات کم کنید ماشین ارزان بشه
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر نه پول ماشین داخلی داریم نه خارجی
United States
لابد با تعرفه گمرکی 100 درصد!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگه این کار انجام بشود قبمت خودرو متعادل میشود
بهتر است در جزایر کیش و قشم و بازارچه‌های مرزی مجوز بنمایش گذاری خودرو های کار کرده قابل شماره گذاری برای تسهیل خریداران به اجرا گذاشته شود و تحت نظارت کارکنان گمرک راحت تر و خودروهای سالم تر به دست مصرف کننده برسد