چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

«آخر بازی» و «جعبه سیاه» در قاب تلویزیون

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 835685
تلویزیون امروز فیلم‌هایی مانند «هیچ گاه دیر نیست»، «آخر بازی» و «جعبه سیاه» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.
«آخر بازی» و «جعبه سیاه» در قاب تلویزیون
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فیلم سینمایی جدید «گمراهی» به کارگردانی «امبر سیلی»، پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این فیلم با بازی الکسا پالادینو، آستین اوکو و کریستین کلمنسون؛ روایتگر داستان رابطه پیچیده‌ای است که بین بیل هاگمایر، تحلیلگر اف. بی. آی و قاتل سریالی به نام باندی، در طول آخرین سال‌های اجرای حکم اعدام باندی شکل می‌گیرد و ...

فیلم سینمایی «زبان مادری» به کارگردانی «گائوری شینده»، پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.در این فیلم با بازی سری دوی، آجیت کومار و آمیتاب باچان خواهیم دید: ساشی آشپزی ماهر و زنی خانه دار است که به علت متفاوت بودن زبان اداری هند از زبان مادری اش، مورد تمسخر بچه هایش قرار می‌گیرد.

فیلم تلویزیونی «وانتافه» به کارگردانی «محمدحسین امانی»، پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: کاظم مرد زحمت کش و درستکاری است که روی وانت کار می‌کند. او یک روز برای جابجایی مسافر همراه سه چمدان، مسافرش را گم می‌کند و مجبور به بردن چمدان‌ها به خانه خود می‌شود. مهران احمدی، امیر کربلایی‎زاده، سامان غنائمی، نفیسه روشن و افسانه چهره‎آزاد در فیلم تلویزیونی «وانتافه» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی جدید «راه بازگشت» به کارگردانی «گاوین اوکانر»، پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی بن افلک، جنینا گاوانکار و ال مادریگال خواهیم دید: جک که در دوران جوانی به ورزش بسکتبال مشغول بوده است، در کنار همسر و پسر هشت ساله اش زندگی خوبی دارند تا این که پسرش بر اثر بیماری می‌میرد و جک دچار افسردگی و ناامیدی می‌شود. جک و همسرش در ناامیدی و تنهایی به سر می‌برند تا اینکه همسرش تصمیم می‌گیرد از جک جدا شود.

فیلم سینمایی جدید «آخر بازی» به کارگردانی «رائو شیائوزی»، پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی اندی لاو، یانگ شیائو و رجینا وان خواهید دید: ژو کوان یک قاتل حرفه‌ای منزوی و تنها و پولدار و چن شاومنگ یک بازیگر سیاهی لشگر و نا امید از زندگی، به صورت تصادفی و در یک زمان کنار هم قرار می‌گیرند. ژو کوان همان قاتل حرفه‌ای ناگهان به زمین می‌خورد و حافظه اش را از دست می‌دهد.

فیلم سینمایی جدید «اتاق رنگ» به کارگردانی «کلر مک کارتی»، پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی کری فاکس، متیو گود و فیبی داینور آمده است: کلاریس کلیف یک کارگر کارخانه سفال سازی در بریتانیای نیمه‌صنعتی در دهه ۱۹۲۰ است. کلاریس کارگر ساده‌ای است، اما پر از ایده‌هایی در مورد به کارگیری رنگ‌ها و شکل‌ها در هنر‌هایی مثل سفال‌گری است.

انیمیشن سینمایی جدید «کارآگاه کونان: گلوله سرخ» به کارگردانی «کوبان شیزونو»، پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. در این انیمیشن با بازی مینامی تاکویاما، کاپی یاماگوچی و واکانا یامازاکی خواهیم دید: ژاپن در آستانه بازی‌های جهانی ورزشی است. آن‌ها بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان در توکیو را جشن می‌گیرند و گلوله ژاپنی یا همان گلوله سرخ اولین خط قطار سریع با فناوری جدید و بدون اصطکاک است را می‌خواهند راه اندازی نمایند.

فیلم سینمایی «کاپیتان هوراشیو» به کارگردانی «رائول والش»، پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی گریگوری پک، ویرجینیا میو، رابرت بیتی و ترنس مورگان خواهید دید: در طول جنگ‌های ناپلئون، یک کاپیتان نیروی دریایی بریتانیا به ماجراجویی در آب‌های آمریکای مرکزی رفته و ...

فیلم سینمایی «آقا و خانم شگفت انگیز» به کارگردانی «وینسنت کک»، پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم با بازی وینسنت کک، لوئیس کو، ساندرا نگ و چاپمن تو؛ درباره زوجی است که هر دو قدرت بسیار زیاد و فوق طبیعی دارند و با استفاده از این نیرو به افراد ستمدیده کمک می‌کنند تا این که...

فیلم سینمایی «پسر روزنامه چی» به کارگردانی «جیا شانکار»، پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی سانتوش شعبان، پریا شری، تانیا هوپ و آناپورنا خواهیم دید:

راوی یک پسر جوان و روزنامه فروش است که به کارش علاقه دارد و والدینش هم افراد فقیری هستند.

فیلم سینمایی «چارلی واریک» به کارگردانی «دان سیگل»، پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم با بازی فلیسیا فار، جو دون بیکر و والتر ماتائو آمده است: چارلی واریک و دوستانش به یک بانک کوچک دستبرد می‌زنند. آن‌ها که انتظار پول کمی را داشتند، با مقدار زیادی پول مواجه می‌شوند. آن‌ها که به سرعت متوجه می‌شوند پول‌ها متعلق به مافیا است، باید نقشه‌ای برای فرار از دست آن‌ها طراحی کنند که ...

فیلم سینمایی «هیچ گاه دیر نیست» به کارگردانی «مارک لمپرل»، پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.داستان این فیلم با بازی جکی ویور، جیمز کرامول و دنیس واترمن؛ درباره گروهی از پیرمرد‌ها است که ساکن خانه سالمندان لینوود هستند. آن‌ها دست به دست هم می‌دهند تا از آن جا فرار کنند و رویاهایشان را قبل از آن که خیلی دیر شود محقق کنند.

فیلم سینمایی «اصلاح داستان زندگی» به کارگردانی «مارک لارنس»، پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی جی کی سیمونز، ماریسا تومی، آلیسون جنی، هیو گرانت خواهیم دید: کیت مایکلز یک نویسنده مشهور هالیوودی است که موفق به دریافت جایزه اسکار شده است. اما پس از مدتی وی از جاه و جلال خود فاصله می‌گیرد، تا جایی که به تدریس فیلمنامه نویسی در دانشگاه کوچکی مشغول به کار می‌شود.

فیلم سینمایی «معجزه آبی» به کارگردانی «جولیو کوئینتانا»، پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی دنیس کواید، جیمی گونزالس، ریموند کروز، آنتونی گونزالس، دانا ویلر نیکلسون، فرناندا اورجولا و بروس مک گیل خواهیم دید: آمر مردی جوان است که خودش قبلا سابقه بزهکاری داشته و حالا چند سالی است که یک مرکز نگهداری از نوجوان‌های بی خانمان و بزهکار راه انداخته است.

فیلم سینمایی «تغییر زندگی» به کارگردانی «تونی اسکات»، پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه فیلم این داستان با بازی دنزل واشینگتون، پائولا پاتون و جیم کاویزل آمده است: یک مامور اف. بی. آی در زمان سفر کرده و به گذشته باز می‌گردد تا جلوی به قتل رسیدن یک زن را بگیرد، و از طرفی در طول این ماموریت نیز عاشق همین زن می‌شود و ...

انیمیشن سینمایی «ویلی تاکسی» به کارگردانی «یوسری ابد هالیم»، پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: ویلی یک تاکسی از رده پایین جامعه، به دنبال نبرد سخت برای نجات خاله خود از یک کامیون ۱۸ چرخ متحرک است که مؤسس یک سندیکای لوکس ماشین است، اما ...

انیمیشن سینمایی «آقای لینک گمشده» به کارگردانی «کریس باتلر»، پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: آقای لینک یک جهانگرد را استخدام می‌کند تا به او کمک کند خویشاوندان گمشده‌اش را در دره‌ی افسانه‌ای شانگری ـ لا بیابد. آن‌ها به همراه ماجراجویی به نام آدلینا فورتنایت عازم نقاط دوردست دنیا می‌شوند و ...

فیلم سینمایی «جعبه سیاه» به کارگردانی «امانوئل اوسی و کافور جونیور»، پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲ از شبکه فراتر پخش خواهد شد.در خلاصه داستان فیلم با بازی مامودو آتی، فیلیسیا رشاد و آماندا کریستین آمده است: نولان رایت نزدیک به شش ماه پیش طی تصادفی با خودرو، همسر و حافظه اش را از دست می‌دهد.
https://jahannews.com/vdcc4pq4p2bq1e8.ala2.html
jahannews.com/vdcc4pq4p2bq1e8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *