جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

ترویج آزادی جنسی کودکان در شبکه اینترنشنال!

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 835659
شبکه ایران اینترنشنال که در ایام اغتشاشات سال گذشته به تریبون تجزیه‌طلبان و گروهک‌های تروریستی تبدیل شده بود، در ادامه مصاحبه‌هایش با چهره‌های ضدانقلاب به سراغ ترویج کودک همسری و آزادی جنسی در سنین پایین رفته است.
ترویج آزادی جنسی کودکان در شبکه اینترنشنال!
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، شبکه ایران اینترنشنال که در ایام اغتشاشات سال گذشته به تریبون تجزیه‌طلبان و گروهک‌های تروریستی تبدیل شده بود، در ادامه مصاحبه‌هایش با چهره‌های ضدانقلاب به سراغ یک بوکسور ایرانی‌الاصل ساکن فرانسه رفته است.

«مهیار منشی‌پور» مصاحبه‌‌ شونده‌ی اینترنشنال در اظهارات چند دقیقه‌ای در این شبکه، هم ترویج کودک همسری و آزادی جنسی در سن پایین می‌کند،  هم حقوق اکثریت در ایران را نادیده می‌گیرد و هم از اوضاع کنونی فرانسه حمایت می‌کند.

وی مدعی شده که چرا نباید یک دختر 12 ساله از آزادی جنسی برخوردار باشد؟! این اظهارات درحالیست که این رسانه‌ها بارها برای تاختن به ایران، ازدواج در سن 18 و 19 سال را هم جزو کودک همسری می‌دانستند. منشی‌پور از انقلاب فرانسه در 1789 حرف می‌زند؛ اینکه مردم فرانسه شاه را بیرون کردند و مدل سلطنت وراثتی را کنار زده و شاه را گردن زدند تحسین و از دموکراسی در فرانسه حمایت می‌کند؛ اما فراموش می‌کند هفته‌هاست فرانسه در اعتراض به یک قانون شاهد صحنه‌های درگیری شدید میان نیروهای پلیس و مردم است و همچنان ادامه دارد و با شدیدترین روش‌ها در حال سرکوب معترضان هستند.

در چنین شرایطی صحبت کردن از دموکراسی فرانسوی یا نهایت بی‌سوادی است و یا وقاحت سیاسی چه از جناب مهمان برنامه و چه گزارشگر که در حال تأیید آن اظهارات است.
https://jahannews.com/vdcdkk0jnyt0s96.2a2y.html
jahannews.com/vdcdkk0jnyt0s96.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالا فهمیدیم چطور یه عده ممکنه تا ابد توی جهنم بمونن.
Iran, Islamic Republic of
انگار جنگل ست آن از کشتار و این از توحش جنسی و....
شعار آزادی آنها همین ست توحش مدرن
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آل سعود حامی ایران اینترنشنال
Iran, Islamic Republic of
اینها از این طریق یعنی ازادی و بی بند و باری میخواهند جوانان و نوجوانان را به طرف فساد بکشند مگر نه دلشان ذره ای برای انها نسوخته