دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

آصفری: منظور از همراهی مجلس، سکوت نیست

چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 835560
هماهنگی ۳ قوه باید در جهت حل مشکلات مردم باشد و در عین حال قطعاً منظور از همراهی مجلس، سکوت نیست اما لازم است بر اساس توان دولت موضع‌گیری شود.
آصفری: منظور از همراهی مجلس، سکوت نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر،  محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس و با اشاره به بیانات مهم رهبری انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر، گفت: دشمن با وجود توطئه‌های مختلف به اهداف خود در نرسیده است لذا به دنبال ایجاد اختلاف و دوقطبی سازی در سطح جامعه است.

وی افزود: هر جامعه‌ای نیازمند اتحاد، انسجام و همبستگی است و اینگونه کشور به پیش می‌رود. غلبه بر تحریم‌ها و نیز پیروزی در جنگ تحمیلی با اتحاد و همبستگی ملت از همه ادیان و مذاهب و اقوام بوده است، اما دشمن به دنبال ایجاد جنگ حیدری نعمتی در سطح جامعه است.

دشمن با اختلاف‌افکنی می‌خواهد مردم را مقابل هم قرار دهد
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن با اختلاف‌افکنی می‌خواهد مردم را مقابل هم قرار دهد. مثلاً یگ گروه را مدافع حجاب و گروهی را مخالف آن قرار دهد تا بتواند به هدف‌های خود دست یابد، اما نباید اجازه دهیم دشمن به مقصود خود برسد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری، تأکید کرد: مسئولین در قوای ۳ گانه، سخنرانان، وعاظ، اساتید دانشگاه‌ها، مداحان و آنان که تریبون در اختیار دارند باید در سخنانشان دقت داشته باشند و حرف‌هایی نزنند که جنبه دو قطبی‌سازی داشته و ایجاد اختلاف در جامعه بکند.

وی ادامه داد: طبق قانون اساسی قوای ما از ۳ قوه مستقل تشکیل شده است که هر کدام دارای وظایفی هستند. لازم است قوا به گونه‌ای عمل کنند که مانع تراشی برای یکدیگر نکنند.

قانون‌گذاری به گونه‌ای باشد که واگن‌های دولت از ریل عبور کند
آصفری بیان کرد: قوه مقننه به گونه‌ای قانون‌گذاری و نظارت کند که واگن‌های دولت از ریل‌های قانون بدرستی عبور کند. از طرفی دولت باید خودش را ملزم به رعایت قوانینی بداند که مجلس آن‌را تعیین کرده است.

آصفری افزود: امسال سال رشد تولید و مهار تورم نام‌گذاری شده است لذا باید طوری عمل شود که کارخانجات ما با تعطیلی مواجه نشده یا پروژه‌های عمرانی متوقف نشوند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس تاکید کرد: هماهنگی ۳ قوه باید در جهت حل مشکلات مردم باشد. در عین حال قطعاً منظور از همراهی مجلس سکوت نیست اما لازم است بر اساس توان دولت موضع گیری شود.
https://jahannews.com/vdcepn8v7jh8xni.b9bj.html
jahannews.com/vdcepn8v7jh8xni.b9bj.html
برچسب ها: مجلس آصفری دشمن
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *