پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بارش پراکنده و رعد و برق در ۱۴ استان

چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 835526
سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران و رعد و برق در بعضی استان‌ها طی روز جاری و همچنین آخر هفته و نیز ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز یکشنبه آینده خبر داد.
بارش پراکنده و رعد و برق در ۱۴ استان
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سازمان هواشناسی کشور براساس‌ تحلیل‌ آخرین‌ نقشه‌های پیش‌یابی‌ هواشناسی‌ اعلام کرد که امروز (چهارشنبه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، فارس‌، سمنان و برخی‌ مناطق‌ استان‌های کرمان، یزد، اصفهان، کهگیلویه‌ و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، البرز، تهران و سواحل‌ دریای خزر بارش‌ پراکنده گاهی‌ همراه با رعد و برق‌ رخ‌ خواهد داد.

همچنین‌ در جنوب‌ سیستان و بلوچستان و شرق‌ هرمزگان بویژه در ساعات‌ بعد از ظهر احتمال شکل‌گیری ابرهای همرفتی‌، رگبار و رعدوبرق‌ موقتی‌ و وزش‌ باد شدید وجود دارد.

پنجشنبه‌ سامانه‌ بارشی‌ در جنوب‌ و جنوب‌ شرق‌ فعال خواهد بود و در استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، نیمه‌ شمالی‌ فارس‌، کهگیلویه‌ و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری رگبار و رعدوبرق‌ و وزش‌ باد شدید موقتی‌ و در شرق‌ سواحل‌ دریای خزر، خراسان شمالی‌، شمال سمنان و شرق‌ تهران بارش‌ پراکنده انتظار می‌رود.

جمعه‌ بارش‌ در مناطق‌ یادشده و خراسان جنوبی‌ با شدت‌ کمتری ادامه‌ خواهد داشت‌.

شنبه‌ در استان‌های کرمان، یزد، شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی‌، سواحل‌ دریای خزر و برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌ بارش‌ پراکنده رخ‌ خواهد داد.

یکشنبه‌ با ورود سامانه‌ بارشی‌ جدید از شمال غرب‌، بارش‌ در شمال غرب‌ تشدید خواهد شد و در سواحل‌ دریای خزر، تهران، البرز، سمنان، یزد و خراسان جنوبی‌ بارش‌ پراکنده ادامه‌ خواهد داشت‌.

طی‌ ۲ روز آینده شرق‌ خلیج‌ فارس‌ و تنگه‌ هرمز مواج‌ است.
https://jahannews.com/vdcgxn973ak9wn4.rpra.html
jahannews.com/vdcgxn973ak9wn4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *