دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

سجادی: یکی از مشکلات سرخابی‌ها شایعه سازی‌ است/ راننده داشتن یک کارمند در باشگاه کار درستی نبود

سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 835476
وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از مشکلات پیش روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌هایی است که صورت می‌گیرد و وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که درخصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند.
کارمند باشگاهی که راننده داشت!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سید حمید سجادی در جلسه مجمع عمومی عادی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال اظهار داشت: یکی از مشکلات پیش روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌هایی است که صورت می‌گیرد و وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که درخصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند.

وی افزود: اینکه گفته می‌شود کارمند باشگاه راننده در اختیار داشته و یک تیم فوتبال برای یک وعده ناهار ۷۰ پرس غذا دریافت می‌کنند، اتفاق خوبی نیست. مدیران باید هزینه‌ها را کم کنند. برخی اوقات اسراف‌های صورت گرفته باعث می‌شود مشکلات و حاشیه‌ها ایجاد شود. 

وی در ادامه گفت: وقتی به سمت حرفه‌ای سازی می‌رویم باید در همه بخش‌ها از جمله خوراک و ایاب و ذهاب نیز حرفه‌ای عمل کنیم. باید این تفکر حاکم شود که ورزشکار از بدو ورود تا لحظه خداحافظی رفتار حرفه‌ای را انجام دهد. از دو باشگاه سرخابی توقع زیادی داریم و اینکه همه رفتارها و کارهایی که مدیران انجام می‌دهند طبق اصول باشد.
https://jahannews.com/vdca0mnai49ney1.k5k4.html
jahannews.com/vdca0mnai49ney1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
چی میگی جناب وزیر وقتی در باشگاه ها با افراد نه چندان حرفه ای قرار داد چند ده میلیاردی آن هم از پول بیت المال می بندید ، دیگه چند پرس غذا و یک راننده هزینه ای به حساب نمی آید.