پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

محاسبه سریع وزن میلگرد و قیمت روز آهن آلات آنلاین

سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 835462
محاسبه سریع وزن میلگرد و قیمت روز آهن آلات آنلاین
یکی از محصولات فولادی که کاربرد زیادی در صنایع به ویژه صنعت ساختمان سازی دارد، میلگرد می باشد. میلگردها به دو دسته کلی ساده و آجدار تقسیم بندی می شوند و در دو نوع شاخه و کلاف به بازار عرضه می گردند. به میلگردی که بدون آج باشد، میلگرد ساده می گویند. در مقابل به نوعی از فولاد تغییر شکل یافته با استحکام بالا که دارای برآمدگی هایی به نام آج در سطح خود است، میلگرد آجدار می گویند. به طور کلی از میلگرد ساده و میلگرد آجدار در بتن ریزی کف سازه ها، دیوارها و فونداسیون برای تقویت و افزایش مقاومت بتن استفاده می شود.

از ویژگی هایی که می توان به وسیله آن کیفیت میلگرد را شناسایی کرد، وزن میلگرد می باشد. کارخانه های مختلف میلگرد را در قطرهای مختلف با گریدهای مشخصی تولید می نمایند. استفاده هر بار از این فرمول ها باعث تلف شدن وقت، گیج شدن و غیره می شود. در این صفحه وزن میلگرد اصفهان، وزن میلگرد شاهین بناب، وزن میلگرد نیشابور و کارخانه های دیگر در جدولی ارائه شده است که به راحتی می توانید از جدول وزن میلگرد را به دست آورید.

ماشین حساب محاسبه وزن میلگرد

وزن دقیق میلگرد (kg) ۰ kg
وزن رند میلگرد (kg) ۰ kg

قطر: پر کردن این فیلد الزامی می باشد و برحسب میلی متر وارد می شود. به عنوان مثال ۸.

طول میلگرد: پر کردن این فیلد الزامی می باشد و بر حسب متر وارد می شود. به عنوان مثال ۶ یا ۱۲.

تعداد شاخه: به صورت معمول ۱ شاخه محاسبه می شود. در صورت نیاز تعداد شاخه مورد نیاز وارد شود.

وزن دقیق و رند میلگرد بر حسب کیلوگرم در فیلدهای بعد نمایش داده می شود.

نحوه محاسبه وزن میلگرد

برای محاسبه وزن میلگرد باید از فرمول زیر استفاده کرد. بر اساس سایز و طول هر میلگرد، وزن میلگرد متفاوت می باشد. معمولا اندازه و قطر میلگردها بر اساس استانداردی که در ایران مشخص شده است، استفاده می شود. بیشترین قطر میلگرد که کاربرد زیادی دارد، میلگرد ۶ تا ۳۲ میلی متر و طول ۱۲ متر است. برای قطرهای کم تر از ۱۰ میلی متر، میلگرد تولیدی، کلاف نامیده می شود.
محاسبه وزن میلگرد
توجه) در این فرمول برای محاسبه وزن میلگرد، شعاع و طول بر حسب میلی متر می باشد.

آیا قصد خرید میلگرد دارید؟
اگر قصد خرید میلگرد دارید می توانید به سایت آهن ملل مراجعه کنید. آهن ملل یکی از معتبرترین فروشگاه آهن آلات است که قیمت تمامی کارخانه ها را به صورت آپدیت شده در اختیار شما قرار می دهد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به صفحه قیمت میلگرد به خرید محصول مورد نظر خود بپردازید.
 
از جدول اشتال میلگرد چه میدانید؟
جدول اشتال میلگرد برای محاسبه وزن میلگرد استفاده می شود. شما می توانید با مراجعه صفحه جدول اشتال میلگرد به تمامی اطلاعات و ویژگی های این محصول آشنا شوید و به راحتی وزن نیلگرد را محاسبه کنید.

بهترین روش محاسبه وزن میلگرد

میلگرد از پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت ساخت و ساز است و وزن میلگرد در گذشته به گونه ای محاسبه می شد که امروزه از ان روش برای محاسبه وزن میلگرد استفاده نمی شود و روشی جدید جایگزین آن شده است. یکی از مهم ترین عوامل برای خرید میلگرد، محاسبه سریع وزن میلگرد می باشد. بهترین راه برای محاسبه وزن میلگرد، استفاده از جدول وزن میلگرد است که وزن هر میلگرد بر اساس سایز و کارخانه تولیدی مشخص شده است. میلگرد راد همدان و میلگرد سیرجان حدید جنوب از کارخانه های معتبری هستند که وزن میلگرد آن ها نسبت به کارخانه های دیگر کم تر می باشد.

کاربرد جدول وزن میلگرد

برخی از خریداران محترم بر این باورند که به دلیل این که کالای میلگرد یک کالای تخصصی است، رسیدن به وزن آن دشوار می باشد. بر همین اساس، شما در صورت خرید تنها به صحبت های کارشناسان فروش حوزه آهن آلات اطمینان می کنید. این در صورتی است که شما می توانید با استفاده از فرمول محاسبه وزن میلگرد و یا با استفاده از جدول وزن میلگرد زیر در کم ترین زمان ممکن و با اطمینان کامل از استاندارد بودن وزن میلگرد اطمینان حاصل نمایید. با استفاده از جدول وزن میلگرد و حتی بدون استفاده از فرمول می توانید به راحتی وزن میلگردی که قصد خرید آن را دارید، بیابید و شکی در قیمت اعلام شده میلگرد نداشته باشید و از سواستفاده افراد سودجو در امان بمانید.

محصولات فولادی مورد نیاز خود را می توانید بدون دغدغه و تنها با یک کلیک از طریق سایت آهن ملل مشاهده و حتی قیمت روز آهن آلات آنلاین را مقایسه کنید و از طریق تماس با کارشناسان آهن ملل، خرید خود را انجام دهید. با کلیک روی قسمت زیر، تمامی محصولات ارائه شده در آهن ملل را مشاهده کنید.
https://jahannews.com/vdcfvtdc0w6dmja.igiw.html
jahannews.com/vdcfvtdc0w6dmja.igiw.html
برچسب ها: آهن ملل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *