يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
لالیگا؛

شکست دور از انتظار بارسلونا/ شاگردان ژاوی برای قهرمانی ناز می‌کنند!

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 835455
تیم فوتبال بارسلونا در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ اسپانیا نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.
شاگردان ژاوی برای قهرمانی ناز می‌کنند!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ اسپانیا شب گذشته تیم‌های بارسلونا و رایووایکانو از ساعت 23:30 مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود رایووایکانو خاتمه پیدا کرد.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که در این هفته رئال مادرید هم نتیجه را به حریف خود یعنی خیرونا واگذار کرده بود و شاگردان ژاوی این فرصت را داشتند که یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر شوند، اما این اتفاق رخ نداد. 

نکته جالب توجه اینکه رایووایکانو در 3 دیدار قبلی خود هم برابر بارسلونا شکست نخورد و بارسلونا هم پیش از این بازی 270 دقیقه بود که مقابل این تیم گلزنی نکرده بود که رابرت لواندوفسکی در دقیقه 83 این بازی توانست برای آبی اناری‌ها گلزنی کند.

 
در دیگر بازی‌های این هفته اتلتیکومادرید توانست با نتیجه 3 بر یک از سد مایورکا عبور کند تا به یک مدعی جدی برای رئال مادرید و کسب عنوان نایب قهرمانی محسوب شود.

همچنین ختافه با نتیجه 2 بر یک مغلوب آلمریا شد. در دیگر بازی هفته سی‌ویکم هم سلتاویگو موفق شد با یک گل از سد الچه عبور کند.
https://jahannews.com/vdchmmn6m23nxkd.tft2.html
jahannews.com/vdchmmn6m23nxkd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *