چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

برخورد با رفتار‌ هنجارشکنانه در فضای مجازی

دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 835346
رئیس پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا در خصوص برخورد با رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی بر اساس مطالبات مردمی و به خصوص کاربران فضای سایبر خبر داد.
برخورد با رفتار‌ هنجارشکنانه در فضای مجازی
به گزارش جهان نيوز به نقل از پلیس فتا، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در حوزه اقدامات پیش دستانه مقابله و برخورد با مصادیق رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی؛ با اشراف سایبری و اجرای طرح‌های عملیاتی مختلف هر گونه فعالیت مجرمانه پیرامون اشاعه و ترویج فحشا و موارد سوء اخلاقی رصد می‌شود و برخورد با مرتکبان و مجرمان در دستور کار پلیس فتا قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به مصادیق مجرمانه در خصوص " اشاعه و ترویج فحشا در فضای مجازی " نظیر ترغیب به " بی حجابی، تن نمایی، مدلینگ مبتذل، لایو‌های مستهجن غیراخلاق، پیکر تراشی و ... " افزود: تا کنون با انجام ۷۶۴۳ رصد عام صورت تعداد ۱۹۲۷ مورد شناسایی انجام شده و بالغ بر ۵۰۰ فقره اقدام قضائی و عملیاتی شامل تذکر، احضار، حذف و مسدود سازی صورت گرفته است.

رئیس پلیس فتا فراجا تصریح کرد: بر اساس مطالبات مردمی و به خصوص کاربران فضای سایبر کارگروه‌های ویژه عملیاتی در پلیس فتا در حال رصد فضای مجازی بوده و در صورت مواجهه با هر گونه مصادیق رفتار‌های هنجارشکنانه و غیر اخلاقی شناسایی و بر خورد با مرتکبان و مجرمان را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

سردار مجید بیان داشت: بر اساس مستندات موجود تعدادی از پرونده‌های تشکیل شده در حوزه رفتار‌های هنجارشکنانه در حوزه کانال‌ها و صفحات صیغه یابی، دوست یابی، مدلینگ، اخاذی و ... از طریق طرح شکایت از سوی شکات و به صورت پرونده‌های کثیر الشاکی به این پلیس ارجاع شده و رسیدگی به این پرونده‌ها در اولویت‌های انتظامی قرار دارد.
 
https://jahannews.com/vdcgtn973ak9ww4.rpra.html
jahannews.com/vdcgtn973ak9ww4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *