چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

افزایش زمان فعالیت مترو در شب‌های قدر

سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 834204
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از افزایش ساعت خدمات‌رسانی در تمامی خطوط درون‌شهری در شب‌های قدر بیست‌و‌یکم و بیست‌و‌سوم ماه رمضان، از ساعت ۲۲ تا ۲:۴۵ بامداد خبر داد.
افزایش زمان فعالیت مترو در شب‌های قدر
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مسعود درستی با اشاره به استقبال شهروندان و مسافران در نخستین شب قدر برای استفاده از مترو گفت: به دلیل تقاضای مسافران و تسهیل در بازگشت شرکت‌کنندگان در مراسم لیالی قدر، یک اعزام فوق‌العاده در ساعت 2 و 45 بامداد از مبادی تمامی خطوط درون‌شهری در شب‌های بیست‌و‌یکم و بیست‌و‌سوم انجام خواهد شد. 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه طبق برنامه اعلام شده در لیالی قدر از ساعت 22 تا 2 بامداد سرویس‌دهی در خطوط درون شهری با سرفاصله 30 دقیقه انجام می‌شود، تصریح کرد: اعزام قطار فوق‌العاده در ساعت 2 و 45 دقیقه بنابر درخواست شهروندان و مسافران با هدف تسهیل در بازگشت شب‌زنده‌داران از مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، انجام خواهد شد.
 
https://jahannews.com/vdciu5av5t1apr2.cbct.html
jahannews.com/vdciu5av5t1apr2.cbct.html
برچسب ها: مترو شب قدر تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *