جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

۳۵ سال حبس برای متهم پرونده راهزنی

شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 833828
دیوان عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان در خصوص متهمان پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تایید کرد.
۳۵ سال حبس برای متهم پرونده راهزنی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان خوزستان اظهار کرد: سال گذشته چند فقره سرقت در مسیر‌های جاده‌ای اندیمشک به اهواز و اهواز به آبادان رخ داد که بلافاصله دستور قضایی برای رسیدگی به موضوع صادر و عوامل آن دستگیر و بازداشت شدند و پس از انجام تحقیقات لازم و صدور کیفرخواست در دادسرای مرکز استان، شعبه اول دادگاه انقلاب اهواز به اتهام آنان رسیدگی و رای این پرونده را صادر کرد.

وی ادامه داد: طبق رای صادره متهم ردیف اول این پرونده به اتهام مباشرت در محاربه از طریق راهزنی مسلحانه، به مدت 35 سال و متهم ردیف دوم نیز به اتهام معاونت در همین عنوان جرم، به تحمل 15 سال و یک روز حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت محکوم شدند.

دهقانی گفت: شعبه 39 دیوان عالی کشور پس از اعتراض وکلای متهمین، فرجام‌خواهی آنان را وارد ندانست و رای صادره را تایید کرد که این رای قابل اجراست.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه با عوامل ناامنی و بی‌نظمی در استان، تصریح کرد: برخورد قاطع و بازدارنده با کسانی که امنیت مردم و جامعه را به مخاطره می‌اندازند و آسایش و آرامش آنان را به هم می‌زنند در دستور کار ویژه دادگستری استان است.
https://jahannews.com/vdcj8teoouqetoz.fsfu.html
jahannews.com/vdcj8teoouqetoz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *