دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

مرگ زن جوان و فرزندش با شلیک گلوله

پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۳۹
کد مطلب: 833511
مادر و کودک 3 ساله‌اش در رباط‌کریم با شلیک گلوله به قتل رسیدند.
مرگ زن جوان و فرزندش با شلیک گلوله
به گزارش جهان نيوز به نقل از رکنا، سرهنگ سواری‌پور رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: رسیدگی به این پرونده از عصر دیروز به دنبال تماس مرد جوانی با اداره پلیس شروع شد و وقتی کارآگاهان جنایی به خانه این مرد در خیابان شهید رجایی منطقه فرهنگیان رباط‌کریم رفتند با پیکر خونین یک زن جوان و کودک 3  ساله‌اش روبه‌رو شدند.

به دنبال این دو جنایت خونین خیلی زود بازپرس کشیک قتل در محل حادثه که یک واحد آپارتمانی در یکی از محله‌های رباط‌کریم است حضور یافت و درنخستین گام دستور داد اجساد به پزشکی قانونی منتقل شوند.

وی افزود: کارآگاهان جنایی رباط‌کریم در گام بعدی بازجویی‌های خود را با شوهر مقتول آغاز کردند و وی به‌عنوان تنها مظنون فعلی این پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی قرار دارد.

 تاکنون این مرد هیچ اتهامی را نپذیرفته و مدعی است عصر روز دوشنبه ۱۴ فروردین زمانی‌ که وارد خانه شده با پیکر همسر و فرزندش روبه‌رو شده است.

 رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران با اظهار اینکه به نظر می‌رسد مادر و فرزندش در یک جنایت هولناک به قتل رسیده باشند گفت: تحقیقات جنایی کارآگاهان تا مشخص شدن زوایای پنهان این پرونده مرموز ادامه دارد و فعلاً نمی‌توان مدعی شد مرگ این مادر و کودکش مرگ خود‌خواسته  یا همان خودکشی باشد.
https://jahannews.com/vdcizpavzt1apw2.cbct.html
jahannews.com/vdcizpavzt1apw2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرگ خودخواسته دیگه چه صیغه ای است که شما هم تکرارمی کنید .حداقل متن هایی که کپی می کنید یکبارهم خودتان باز خوانی کنید