دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

شاخص کل بورس کامبک زد!

دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 833313
شاخص کل بورس با رشد ۱۱ هزار و ۲۳۵ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۸۹ هزار و ۹۴۸ واحدی ایستاد.
شاخص کل بورس کامبک زد!
به گزارش جهان نيوز، امروز دوشنبه  (۱۴ فروردین) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۱۴ هزار و ۳۰۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۴ هزار و ۴۰۶ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۱ هزار و ۲۳۵ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۸۹ هزار و ۹۴۸ واحدی ایستاد.

بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران، ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۸ هزار و ۴۹۶ میلیارد تومان رسید.

«فارس»، «فولاد» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «وکغدیر»، «فولاد» و «شستا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۸ هزار و ۱۹۸ واحدی روی پله ۶۳۰ هزار و ۷۲۴ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۵ هزار و ۱۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۸ هزار و ۴۹۶ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۲۱۷ واحدی روی پله ۲۵ هزار و ۵۷۸ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۵ هزار و ۱۵۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۴۲۷ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۳۶۷ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «چند رشته‌ای ص» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های بنیرو، البرز و رانفور بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های غگرجی، غالبر و دکوثر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های غگلپا، وطوبی و وکبهمن بیشترین افزایش قیمت و سهام آ س پ، مفاخر، گلدیرا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا و افران در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، ثبات و اعتماد بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، آوند و اوصتا در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های وکغدیر، افران و همای بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، وبصادر و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۲۷۴، اراد ۱۲۱۴، اراد ۱۱۷۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.
https://jahannews.com/vdcizpavpt1app2.cbct.html
jahannews.com/vdcizpavpt1app2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *