جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

«ایران» هیچ‌گاه مانند امروز در اوج اقتدار و سربلندی نبوده

شنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب: 833166
شهردار تهران با بیان اینکه ثمره اعتماد به جمهور، رهایی از استبداد ۲۵۰۰ ساله و آزادی و استقلال ایران عزیز بود، گفت: هیچ‌گاه مانند امروز «ایران» در اوج اقتدار و سربلندی نبوده است.
«ایران» هیچ‌گاه مانند امروز در اوج اقتدار و سربلندی نبوده
به گزارش جهان نيوز، ظهر امروز به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران، جشن ملی پرچم با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه،  مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از سفرا و نمایندگان دیپلماتیک کشورهای مختلف در مجموعه باغ هنر اراضی عباس آباد برگزار شد، در ابتدای این مراسم علیرضا زاکانی با گرامیداشت سالگرد تاسیس نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز مهم‌ترین روز در تقویم ایران عزیز ماست، ۴۴ سال قبل با تکیه بر اسلام و مردم حماسه ۱۲ فروردین رقم خورد که در نتیجه آن بعد از گذشت ۴ دهه هنوز پرچم نظام اسلامی ما بر افراشته است.

وی افزود: بنابر فرمایشات رهبر انقلاب رمز پیروزی ما تکیه بر اسلام و مردم بود که باعث بسته شدن پرونده ۲۵۰۰ ساله نظام شاهنشاهی و رهایی ملت ایران از نظام سلطه شد.

شهردار تهران تاکید کرد: رهاورد جمهوری اسلامی ایران برای مردم معنویت، عدالت و پیشرفت است و اکنون پس از گذشت ۴ دهه اقتداری داریم که هیچ گاه نظیر نداشته‌است.

زاکانی در ادامه گفت: در این ۴ دهه انواع هجمه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شد اما به تعبیر سردار رشید اسلام شهید سلیمانی ما از تهدیدها فرصت ساختیم و در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی‌مان گام برداشتیم. به عنوان مثال زمانی که ویروس کرونا در دنیا فراگیر شد ابرقدرت‌های دنیا ما را تحریم کردند و حتی اجازه واردات حداقل‌های بهداشتی و درمانی برای مبارزه با این ویروس را ندادند اما از این تهدید و تحریم فرصت ساخته شد و پس از چندی ایران با تولید واکسن کرونا علاوه بر کنترل این بیماری در کشور محصول‌ خود را به سایر کشورها نیز صادر کرد.

شهردار تهران افزود: سال گذشته نیز ماه‌ها دشمنان جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند استقلال کشورمان را مخدوش و هویت‌مان را از بین ببرند، اما مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی قاطع به دشمنی بدخواهان ایران دادند.

زاکانی در بخش پایانی سخنان خود گفت: هیچ‌گاه به اندازه اکنون جهان آماده تغییر و تحول نبوده‌ است. در چنین شرایطی کشورهای مختلف می‌توانند با همکاری هم فرصت‌های بزرگی را خلق کنند که در نتیجه آن آسایش، آرامش و رفاه برای همه ملت‌ها فراهم شود، امیدوارم با حضور سفرا و نمایندگان دیپلماتیک کشورهای مختلف در تهران زمینه به هم پیوستگی میان ملت‌ها بیش از پیش فراهم شود.
https://jahannews.com/vdcepx8vpjh8xzi.b9bj.html
jahannews.com/vdcepx8vpjh8xzi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب زاکانی، اوج اقتدار، حضور مردم در صحنه است
Iran, Islamic Republic of
....
جانباز
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی کشوری در اوج اقتدار است که مردمانش در ارامش و رفاه باشند.