پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه

جمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 833101
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای دومین بار در بیست‌وچهار ساعت اخیر به خاک سوریه حمله کرده و مواضعی را در دمشق هدف قرار دادند.
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه
به گزارش جهان نيوز، وزارت اطلاع‌رسانی سوریه بامداد جمعه تایید کرد که صدای چند انفجار در آسمان پایتخت و اطراف آن شنیده شده است.

خبرگزاری «سانا» نیز گزارش داد که سامانه‌های پدافند هوایی ارتش سوریه در حال مقابله با اهداف متخاصم در آسمان دمشق هستند.

این رسانه  می‌گوید که سامانه‌های پدافندی ارتش سوریه موفق شدند بیشتر اهداف متخاصم در آسمان پایتخت این کشور را رهگیری کنند.

خبرنگار المیادین در سوریه نیز گزارش داد که دومین حمله رژیم صهیونیستی به سوریه طی ۲۴ ساعت اخیر، منطقه جنوبی دمشق را هدف قرار داده است.

دقایقی بعد، یک منبع رسمی در ارتش سوریه به خبرگزاری سانا گفت: «در ساعت ۰۰:۱۷ دقیقه بامداد امروز، دشمن اسرائیلی با شلیک موشک از سمت جولان اشغالی سوریه، تأسیساتی در حومه دمشق را هدف قرار داد. پدافند هوایی ما موشک‌های متجاوز را رهگیری و تعدادی از آنها را ساقط کرد. این تهاجم خسارات مادی به دنبال داشت».

این در حالی است که ساعاتی پیش، وزارت خارجه سوریه در واکنش به تجاوز روز گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق اطراف دمشق، گفته بود تجاوزات رژیم اشغالگر متوقف نشود، منطقه روی آرامش نخواهد دید.

فیلم
https://jahannews.com/vdcdzs0jfyt0sf6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdzs0jfyt0sf6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
روسیه می گذارد تا اسرائیل هر غلطی بر علیه سپاه بکند....مرگ بر روسیه..