پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تظاهرات هزاران صهیونیست حامی نتانیاهو؛ آمریکا مداخله نکند

جمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۰۵
کد مطلب: 833095
هزاران صهیونیست روز پنجشنبه در حمایت از نخست وزیر رژیم صهیونیستی و طرح اصلاحات سیستم قضایی، در تل‌آویو تظاهرات کردند و از آمریکا خواستند که در این موضوع مداخله نکند.
تظاهرات هزاران صهیونیست علیه آمریکا
به گزارش جهان نيوز، هزاران صهیونیست روز پنجشنبه در حمایت از نخست وزیر رژیم صهیونیستی و طرح اصلاحات سیستم قضایی، در تل‌آویو تظاهرات کردند.

بر اساس فیلم‌های منتشر شده، تظاهرات کنندگان اقدام به بستن خیابان‌ها و مسیرها کرده و خواستار ادامه اصلاحات در سیستم قضایی و عدم مداخله آمریکا در این موضوع شدند.

این در حالی است که سخنگوی وزارت دفاع آمریکا شامگاه چهارشنبه در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره گفت که از تحولات اخیر در اسرائیل نگران بوده و سران اسرائیل را به پایان اختلافات و کاهش تنش دعوت می‌کنیم.

 رسانه‌های عبری‌زبان روز سه‌شنبه (۲۸مارس) در گزارش‌هایی اعلام کردند که علی‌رغم سخنان  «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر توقف روند تصویب اصلاحات قضایی، مخالفان او به اعتراضات خیابانی ادامه می‌دهند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه از توقف طرح جنجالی خود درباره سیستم قضایی این رژیم خبر داد و گفت: تصمیم گرفتم که طرح تغییرات در سیستم قضایی را متوقف کنم و به گفت‌وگو فرصت دهم. وی در ادامه مدعی شده بود که «گروه اندکی وجود دارد که آماده استفاده از خشونت و برافروختن آتش بوده و خواستار عدم حضور نظامیان در ارتش می‌شود و اسرائیل بدون ارتش استوار نخواهد ماند».

نتانیاهو در حالی از تداوم روند قانونگذاری طرح جنجالی خود عقب‌نشینی کرد که رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرده بودند ائتلاف او در این باره هم‌رای نیست. 
https://jahannews.com/vdcf1mdctw6dmxa.igiw.html
jahannews.com/vdcf1mdctw6dmxa.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *