پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۴

تشریح جزییات طرح زیست عفیفانه/ قانون عفاف و حجاب اجرایی می‌شود

پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 833067
نماینده رفسنجان و انار و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جزییات طرح زیست عفیفانه(حجاب و عفاف) را تشریح کرد.
تشریح جزییات طرح زیست عفیفانه
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسین جلالی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: طرح زیست عفیفانه که معروف به حجاب و عفاف است اجرا می‌شود و تخلف از این قانون هزینه دارد.

وی ادامه داد: در خصوص کسانی که می‌‌خواهند قانون‌شکنی کنند مراتبی در نظر گرفته شده که در مرتبه اول فقط پیامکی ارسال شده و تذکر داده می‌شود که نسبت به رعایت قانون اهتمام بورزند.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: در صورتی که متخلف مرتکب جرم در مرتبه دوم شد و خواست عناد و لجاجت کند جریمه مختصری برای وی در نظر گرفته می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: هنجارشکنی و قانون‌شکنی در مرتبه سوم برای کسانی که لیدری این بی‌حجابی را در دست دارند توقف خودرو به‌صورت موقت انجام می‌شود و مرتبه چهارم اگر بخواهند قانون را زیر پا بگذارد و حرمت و حقوق شهروندی را رعایت نکنند به موضوع  پاسپورت و گواهینامه ورود می‌شود و مرحله پنجم فرد متخلف به محاکم قضایی معرفی می‌شود و کسی که علی‌رغم این مراحل بازهم اقدام به قانون‌شکنی کرده از طریق محاکم قضایی باید پاسخگو باشد.

وی از پیش‌بینی جرایم سنگین‌تر برای مراکز خرید، پاساژها، مناطق گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌ها در طرح عفاف و حجاب خبر داد و تصریح کرد: طرح عفاف و حجاب کاملا هوشمندانه اجرا می‌شود و هیچ مواجهه فیزیکی در آن نیست.

جلالی خاطرنشان کرد: هفت گروه جامع هدف این طرح بوده که بی‌حجابی داخل خودرو، هواپیما، اماکن، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها، ادارات دولتی، سلبریتی‌ها و هنرمندان در فضای مجازی، تفرجگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار، مترو، پایانه‌ها و... جزء این گروه‌ها هستند.
https://jahannews.com/vdcepx8vfjh8x7i.b9bj.html
jahannews.com/vdcepx8vfjh8x7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
منتظر چه هستید؟ بجنبید.
Iran, Islamic Republic of
این شد راهکار؟!
United States
زیست عفیفانه ی جریمه دار.‌....
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظتان کند.