جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

2برابر شدن فوتی‌های تصادفات جاده‌ای خراسان جنوبی در نوروز امسال

چهارشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 833011
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با ذکر این نکته که تا هفتم فروردین ماه امسال در تصادفات جاده ای استان ۲۲ نفر جان خود را از دست داده اند، گفت: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ فوتی در تصادفات جاده های برون شهری خراسان جنوبی فوت کرده اند.
دو برابر شدن فوتی های تصادفات جاده ای
به گزارش جهان نيوز، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر و ستاد راهبری تصادفات استان بر تأثیر بسیار زیاد عامل انسانی در تلفات جاده ای با وجود اقدامات انجام شده در استان تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحلیل های صورت گرفته، حجم تصادفات و تلفات جاده ای استان در ایام نوروز سال جاری تاکنون ۱۰۰ درصد افزایش یافته و تأثیر عامل انسانی در این اتفاقات بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران دستگاه های اجرایی در عملیاتی کردن مصوبات ستاد خدمات سفر پای کار هستند، تصریح کرد: هر چند با توجه به افزایش تردد ها در جاده های خراسان جنوبی درصدی از سوانح قابل پیش بینی است اما با بررسی تصادفات انجام شده در ایام نوروز سال جاری به خوبی مشخص می شود که نقش عامل انسانی در این تصادفات بسیار زیاد است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از موضوع های مهم استان ایمنی جاده ها و کنترل ترافیک است ، گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی پای کارند و فرماندهی انتظامی استان نیز با تمام قوا وارد میدان شده و در حال خدمات رسانی است.

عباس زاده با ذکر این نکته که تا هفتم فروردین ماه امسال در تصادفات جاده ای استان ۲۲ نفر جان خود را از دست داده اند، تأکید کرد: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ فوتی در تصادفات جاده های برون شهری خراسان جنوبی فوت کرده اند.

به گفته وی؛ ۱۰ کشته از ۲۲ فوتی تصادفات جاده ای استان، مربوط به حوزه طبس است که در همین راستا تصمیماتی برای تقویت شرایط موجود در جاده های این شهرستان اتخاذ شده است.
https://jahannews.com/vdcdfs0jfyt0sz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdfs0jfyt0sz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *