پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کاهش قیمت سکه و دلار در بازار

سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 832972
قیمت انواع سکه در جریان معاملات امروز بازار ارز و سکه، با کاهش روبرو شد.
کاهش قیمت سکه و دلار در بازار
به گزارش جهان نيوز، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس، بدون تغییر ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و در بخش حواله‌ ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان، کشف قیمت شد‌.

امروز در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش دلار توافقی صرافی با کاهش ۳۰۰ تومان روبرو شد و به قیمت ۴۲ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری شد و با قیمت ۴۲ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

* آخرین قیمت سکه و طلا در بازار
امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار بدون تغییر قیمت، به نرخ ۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به قیمت ۳۰ میلیون معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار با کاهش قیمت ۴۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۷ میلیون و ۵۰۰ تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز کاهش ۳۵۰ هزار تومانی داشت تا به  نرخ ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه شد؛
همچنین هر سکه گرمی ۶ میلیون تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز دو میلیون و ۵۸۵ هزار تومان نرخ‌گذاری شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار،  ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شد.

امروز هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی امروز با کاهش ۱۸ صدم درصد، ۱۹۵۳ دلار معامله شد.
https://jahannews.com/vdciyravrt1ap32.cbct.html
jahannews.com/vdciyravrt1ap32.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *