جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

۲۵ فروردین روز قدس خواهد بود/ پیام اصلی راهپیمایی کنار زدن معاهده آبراهام است

سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 832962
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه بیشترین درگیری‌ها در جایی صورت می‌گیرد که رژیم صهیونسیتی اصلا انتظارش را نداشت و آن کرانه باختری است، گفت: پیام اصلی راهپیمایی روز جهانی قدس کنار گذاشتن معاهده ننگین ابراهام است که بنیانگذار آن ترامپ جنایتکار بود.
۲۵ فروردین روز قدس خواهد بود
به گزارش جهان نيوز، رمضان شریف امروز در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی که به مناسبت اعلام برنامه‌های روز قدس برگزار شد، اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط ویژه‌ای که در سرزمین‌های اشغالی وجود دارد و آمار بالایی از جوانان فلسطینی که با رژیم صهیونسیتی مقابله می‌کنند و همین‌طور شرایط خاصی که دنیای اسلام دارد و ان‌شاالله به سمتی می‌رود که فشار بیشتری بر صهیونیست‌ها وارد کند، تصمیم گرفتیم که روز جهانی قدس را از آرامگاه شهید سلیمانی که میداندار و پرچمدار قدس شریف بودند اعلام کنیم.

وی عنوان کرد: بنابر شرایط تقویمی روز قدس امسال را در ۲۳ ماه مبارک و مصادف با ۲۵ فروردین ماه در سراسر کشور، منطقه، دنیای اسلام و جهان برگزار می‌کنیم.
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ویژگی مراسم روز قدس امسال پرداخت و با تاکید براینکه ما بیش از همیشه به قدس نزدیک‌تر شده‌ایم و آرمان قدس دست‌یافتنی‌تر شده است، گفت: همه کسانی که تحولات سیاسی سرزمین های اشغالی را دنبال می‌کنند به این موضوع اذعان دارند.

شریف اضافه کرد: از طرفی مبارزات میدانی فلسطینی‌ها شدت گرفته و از طرفی هم این رژیم غرق در مشکلات است، امروز همه ۲۷ هزار کیلومتر اشغالی فلسطین صحنه مبارزه و رویارویی مردم با رژیم صهیونسیتی است، اینها علاوه بر دعواها و درگیری‌های داخلی خودشان است که به دلیل زیاده‌خواهی نخست‌وزیرشان شدت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین درگیری‌ها در جایی صورت می‌گیرد که رژیم صهیونسیتی اصلا انتظارش را نداشت و آن کرانه باختری است، گفت: پیام اصلی راهپیمایی روز جهانی قدس کنار گذاشتن معاهده ننگین ابراهام است که بنیانگذار آن ترامپ جنایتکار بود.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: به تاسی سلیمانی عزیز شاهد رشد مقاومت و عقب نشینی پی در پی صهیونیست‌ها هستیم تا روزی آرمان آزادی قدس شریف تحقق یابد.
 
https://jahannews.com/vdch-in6i23nxwd.tft2.html
jahannews.com/vdch-in6i23nxwd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله تا 25 فروردین ( روز جهانی قدس) نابودی اسرائیل غاصب را جشن خواهیم گرفت. یعنی سال به فروردین رسید و 25 سال شد 25 فروردین = نابودی ارائیل غاصب
سال به فروردین رسید و رژیم صهیونیستی در نابودی خواهد بود
الهی آمین