سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

پاسخ مناسب برای هر تهدیدی داریم

يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب: 832864
فرمانده پایگاه هوایی وحدتی دزفول با بیان اینکه در شرایط تحریم در حوزه نیروی هوایی، به معنای واقعی تهدید را به فرصت تبدیل کردیم، گفت: همواره در حال حرکت رو به جلو هستیم و برای هر تهدیدی پاسخ مناسب داریم.
پاسخ مناسب برای هر تهدیدی داریم
به گزارش جهان نيوز، امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی فرمانده پایگاه هوایی وحدتی دزفول با بیان اینکه ماتریسی در علم مدیریت استراتژیک وجود دارد که تهدید را به فرصت و ضعف را به قوت تبدیل می‌کند،گفت: در شرایط تحریم، با تلاش‌های صورت گرفته در حوزه نیروی هوایی، به معنای واقعی تهدید را به فرصت تبدیل کردیم.

وی با بیان اینکه مطمئنا تحریم‌ها، سختی‌هایی نیز ایجاد کردند که قابل انکار نیست، اظهار کرد: با وجود همه مشکلات، در تمام حوزه‌ها به ویژه حوزه‌های دفاعی و تجهیزات‍محور هوایی که نیازمند علم جدید است، متوقف نشدیم و پیشرفت کردیم.

فرمانده پایگاه وحدتی خاطر نشان کرد: پرنده‍هایی از جمله صاعقه، کوثر و ... که اکنون به پرواز در می‌آیند محصولاتی بومی از حیث بدنه و یونیک هستند؛ این تحریم‌ها فرصتی شد تا توانایی‌های نیروی هوایی به منصه ظهور برسد.

امیر ولدی با تاکید بر اینکه پهپادهای بومی ماحاصل تلاش متخصصان توانمند و جوانان نخبه ایرانی هستند، تصریح کرد: اثر تحریم این شیرینی را برای صنعت دفاعی کشورمان داشت که اکنون روی پای خودمان هستیم و با  تکیه بر توان بومی از کشور دفاع می‌کنیم.

فرمانده پایگاه وحدتی با بیان اینکه برای رسیدن به حد ایده آل در نیروی هوایی نمی‌توان نقطه‌ای متصور شد، گفت: هر روز تهدیدات دشمن به روز و نوین می‌شوند لذا رسیدن به حد کمال زمانی مطرح است که تهدیدات تمام شده باشد.

وی افزود: همواره در حال حرکت رو به جلو هستیم و برای هر تهدیدی پاسخ مناسب داریم.
https://jahannews.com/vdciqrav5t1apv2.cbct.html
jahannews.com/vdciqrav5t1apv2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *