پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی

يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 832848
رئیس پلیس راه کشور از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.
ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
به گزارش جهان نيوز، سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه راهور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از ترافیک سنگین در محورهای شمالی خبر داد و گفت: در حال حاضر تردد در محورهای هراز ، چالوس و قزوین-رشت سنگین گزارش شده است.

 وی به احتمال یک طرفه شدن بار بازگشت از جاده چالوس به سمت تهران تا یکی دو ساعت آینده اشاره و بیان داشت: تردد در جاده فیروزکوه روان است؛ بنابراین به رانندگان توصیه می‌کنیم که با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع بارش ها و احتمال ریزش دوباره سنگ در محور چالوس، مسافران نوروزی از محور فیروزکوه تردد کنند.

سردار مومنی از تردد پرحجم و روان در سایر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ادامه وقوع بارش ها به رانندگان توصیه می‌کنیم که با سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز تردد کنند چرا که در زمان بارندگی با توجه به لغزندگی معابر با افزایش واژگونی و تصادفات خودروها مواجه بوده ایم.
 
https://jahannews.com/vdcayunaa49nea1.k5k4.html
jahannews.com/vdcayunaa49nea1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *