پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

تشکیل ۱۵۰۰ پرونده جرایم اقتصادی از ابتدای فروردین

يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 832839
رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور گفت: از شروع تعطیلات نوروزی تا به امروز یک هزار و ۵۰۹ پرونده به ارزش تقریبی بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تشکیل و پیگیری شده است.
تشکیل ۱۵۰۰ پرونده جرایم اقتصادی از ابتدای فروردین
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور در جلسه قرارگاه نوروزی امین این پلیس با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروز کارآگاه پلیس امنیت اقتصادی کشور با توان مضاعف وظایف و مأموریت‌های ذاتی خود مشغول خدمت هستند اظهار کرد:

از شروع تعطیلات نوروزی تا به امروز در حوزه پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی در زمینه‌های احتکار، اخلال در نظام اقتصادی و پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز از قبیل قاچاق سوخت دام و… یک هزار و ۵۰۹ پرونده به ارزش تقریبی بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تشکیل و پیگیری شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: گشتها، تیم‌ها و کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور همواره در صف مقدم برخورد با مفسدان و مجرمان اقتصادی در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم هستند.
 
https://jahannews.com/vdcaeunao49nea1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaeunao49nea1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جهان جان
این بابا خیلی وقته سرتیپ تمام شده
این عکسو از کجا اوردی؟؟
Iran, Islamic Republic of
ضمن خسته نباشید وخدا قوت خدمت سردارعزیز ومحترم