جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دوربین dahua بررسی کاتالوگ دوربین مداربسته و دانلود دفترچه فارسی dvr داهوا

يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 832836
دوربین dahua بررسی کاتالوگ دوربین مداربسته و دانلود دفترچه فارسی dvr داهوا
دوربین مداربسته داهوا یکی از پرطرفدارترین دوربین در جهان است. خبر خوب این است که دوربین dahua دارای نمایندگی فعال در ایران است. بنابراین مشتریان این برند در ایران با خیال راحت می توانند با مراجعه به نمایندگی از انواع دوربین ها انتخاب و خریداری کنند.

برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب بهتر است قبل از هر چیز اطلاعات خود را در زمینه دوربین و قابلیت های آن بالا ببریم. آگاهی از اصطلاحات به کار رفته در این صنعت در سطح عموم بسیار کمک کننده هستند. در این مقاله می خواهیم شما را با برخی این اصطلاحات و نام ها آشنا کنیم. به طور مختصر به دسته بندی محصولات داهوا نیز در ادامه اشاره خواهیم کرد.

اصطلاحات در کاتالوگ فارسی دوربین مداربسته داهوا

اگر به دنبال کاتالوگ فارسی دوربین مداربسته داهوا هستید ممکن است به سختی بتوانید آن را دریافت کنید. بسیاری از کاتالوگ های موجود در فروشگاه ها و نمایندگی ها به زبان انگلیسی است. البته آنچه از کاتالوگ مورد نیاز شما است آشنایی با تکنولوژی ها و انواع دوربین مداربسته است. نمایندگی های داهوا این کار را با ارائه لیست قیمت با مشخصات و قابلیت های دوربین های مداربسته انجام می دهند. کافیست شما آن را مشاهده کنید و دوربینی که انتخاب کردید را همراه با قیمت مورد بررسی و مقایسه با سایر محصولات قرار دهید.
از مهم ترین موضوعاتی که باید بدانید این است که دوربین های داهوا در دو نوع تکنولوژی آنالوگ اچ دی با نام HDCVI و تحت شبکه یا IP تولید می شوند. دستگاه های ضبط داهوا در هر دو تکنولوژی تولید می شوند. در فناوری آنالوگ شما دی وی ار داهوا و ایکس وی ار داهوا را خواهید داشت. در سیستم تحت شبکه ان وی ار دستگاه ضبط فیلم ها خواهد بود. دوربین های مداربسته در انواع کیس یا بدنه تولید می شوند. شما در این برند مطرح می توانید انواع دوربین های دام، بولت، اسپیددام، چشم ماهی و صنعتی را ببینید.


انواع دی وی ار داهوا

در سیستم آنالوگ اچ دی داهوا دی وی ار داهوا نقش مهمی ایفا می کند. دریافت تصاویر، پردازش و ضبط و ذخیره تصاویر در این دستگاه اتفاق می افتد. در طراحی جدید شما با دستگاه XVR مواجه می شوید. این دستگاه همان دی وی ار است با این تفاوت که می توانید دوربین های IP نیز به آن متصل کنید. در واقع اگر سیستم مداربسته شما ترکیبی از دوربین های آنالوگ و IP است بهترین انتخاب برای دستگاه ضبط XVR است. DVR های داهوا در انواع مختلف و متناسب با سناریوهای مختلف تولید می شوند.

 با توجه به وسعت پروژه نظارتی خود می توانید از انواع این دستگاه ها انتخاب نمایید. تعداد کانال های دستگاه های DVR و XVR به صورت 4، 8، 16 و 32 کانال برای پروژه های متداول و متوسط یا کوچک است. در صورتی که ابعاد پروژه وسیع تر باشد می توانید دستگاه های 64 و 128 کانال را خریداری کنید. ظرفیت ذخیره سازی دستگاه براساس تعداد و رزولوشن دوربین های مداربسته ای که پشتیبانی می کند متفاوت است.

دسترسی و دانلود دفترچه فارسی dvr

از مزیت های خرید سیستم های مداربسته داهوا دسترسی و دانلود دفترچه فارسی dvr است. شما با مراجعه به سایت نمایندگی داهوا در ایران می توانید این دفترچه را دانلود کنید و تنظیمات این دستگاه را مطالعه نمایید. بسیاری از تنظیمات در دستگاه های ضبط مشابه هم هستند. بنابراین برخی از این تنظیمات برای دستگاه NVR نیز کاربرد خواهد داشت. تنظیمات دستگاه ضبط شامل تعریف رمز عبور و کاربری برای حفظ امنیت تصاویر دوربین هاست. همچنین شما از طریق تنظیمات زمان دستگاه آرشیو فیلم های دوربین مداربسته را به طور دقیق تری سازمان دهی خواهید کرد. تنظیمات ضبط دستگاه، هارد دیسک و فعال کردن قابلیت های دوربین داهوا از طریق منوی دی وی ار قابل انجام است.

قابلیت های دوربین داهوا

دوربین های داهوا قابلیت های جذاب و پرکاربردی دارند. ضبط صدا از طریق دوربین مداربسته یکی از پرطرفدارترین قابلیت ها در دوربین مداربسته است. تشخیص حرکت یکی از کاربردی ترین قابلیت برای سیستم های نظارتی محسوب می شود. از طریق این قابلیت می توانید ضبط را تنها در این شرایط قرار دهید و در هزینه های ذخیره سازی صرفه جویی کنید. زیرا مدت زمان فیلم های ضبط شده کاهش یافته و در نتیجه حجم کمتری از هارد پر می شود و در نهایت مدت زمان بیشتری می توانید از هارد برای ذخیره فیلم ها استفاده کنید.

ضمن اینکه می توانید آلارم دوربین را در زمان تشخیص حرکت فعال کنید. به این ترتیب هر گاه حرکتی در محیط مورد نظارت شما رخ داد شما از آن مطلع خواهید شد.

قابلیت های امنیتی دیگری در دوربین های مداربسته داهوا وجود دارند که استفاده از آنها می تواند نظارت بر محیط را کامل تر کند. تشخیص نفوذ، تشخیص عبور از خط، شمارش افراد، تشخیص چهره و قابلیت های بسیاری که شما از کاربرد آنها در محیط های مختلف می توانید بهره مند شوید.
https://jahannews.com/vdchxin6-23nx6d.tft2.html
jahannews.com/vdchxin6-23nx6d.tft2.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *