سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۴

جاهای دیدنی دبی که حتما باید تجربه کنید!

شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب: 832825
جاهای دیدنی دبی که حتما باید تجربه کنید!
شهر دبی به عنوان یکی از مقصدهای گردشگری، که هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند، امکانات و مجموعه‌های تفریحی زیادی را در دل خود جای داده است. تفریحاتی متنوع که هر کدامشان مخاطب های مخصوص به خود را دارند.پارک های آبی و شهربازی ها برای آنها که عاشق هیجان هستند و بادیه نشینی و شترسواری برای آنان که آرامش را بیشتر می‌پسندند. اگر برنامه سفر به دبی را دارید حتما این مطلب را تا انتها بخوانید چرا که در این مطلب به معرفی تفریحات دبی پرداخته‌ایم.

سافاری دبی

اگر به دبی سفر کنیم و کویرگردی را در برنامه تفریحی خود نگنجانیم، از این شهر توریستی آن چنان که باید لذت نبرده‌ایم.اگر قصد سفر به دبی را دارید حتما سافاری دبی را در برنامه خود قرار دهید. تفریحی که ابتدا با هیجان رانندگی رو تپه‌های شنی آغاز می‌شود و در ادامه با شترسواری و کویرگردی همراه است و با بادیه نشینی به پایان می‌رسد. آرامش کویر و آسمان زیبای آن در شب یکی از زیباترین حس‌هایی است که می‌توانید به خودتان هدیه دهید.
 

بالن سواری در دبی

بالن سواری یکی از تفریحات دبی است که آرامش خاصی را منتقل می‌کند. حرکت آرام در آسمان و تماشای مناظر اطراف یکی از لذت بخش ترین فعالیت ها به حساب می‌آید به ویژه وقتی این بالن سواری در صبح زود اتفاق بیافتد و طلوع خورشید را زمانی ببینید که در دل آسمان در حال پرواز هستید.اگر می‌خواهید بیشتر لذت از بالن سواری لذت ببرید می‌توانید یک بالن خصوصی به همراه صبحانه داشته باشید.
 

هلیکوپترسواری در دبی

اگر حوصله بالن را ندارید و نیاز به ماجراجویی و هیجان بیشتر دارید، می توانید هلیکوپترسواری در دبی را تجربه کنید و بر فراز آسما دبی، ساختمان ها و سازه ها را از نمایی متفاوت ببینید. تور هلیکوپتر شما را به آسمان تمامی نقاط دبی می‌برد و یکی از چشم‌اندازهای زیبایی که به شما ارائه می‌کند، آبهای خلیج فارس است.
 

شام در آسمان دبی

اگر کسی با ما در خصوص تفریحات هوایی صحبت کند، احتمالا ذهن اکثر ما، بالن سواری، هلیکوپتر سواری، زیپلاین و تفریحاتی از این قبیل را متصور می‌شود.اما شما در رستوران معلق دبی معرف به شام در آسمان ( (dinner in sky) می‌توانید شام خوردن در آسمان را نیز تجربه کنید و تجربه این تفریح هم یکی از به یادماندنی ترین خاطرات شما خواهد شد.
 

ساحل جمیرا

قدم زدن در سواحل یکی از آرامش‌بخش‌ترین تفریحاتی است که در شهرهای ساحلی می‌توانیم تجربه کنیم. در لیست تفریحات دبی تفریحات ساحلی بسیاری وجود دارد که ساحل جمیرا یکی از بهترین آنهاست. ساحل جمیرا از آنجا که به مرکز شهر نزدیک است و هتل‌ها و رستورانهای زیادی را در خود جای داده است بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.برخی از قسمت های این ساحل رایگان و ورود به یک سری از بخش ها چند درهمی هزینه دارد. اما یک تفریح رایگان بسیار لذت بخش در این ساحل وجود دارد شما می‌توانید هنگام غروب خورشید روی شنهای سفید این ساحل بنشید و به این منظره چشم‌نواز خیره شوید.
 

ساحل کایت

اگر می‌خواهید یک تفریح متفاوت را به خود و همسفرانتان هدیه کنید حتما به ساحل کایت یا ساحل بادبادک‌ها بروید. در این ساحل چیزی که به چشم می‌خورد کایت و یا بادبادک است و وجود اینها، ساحل کایت را متفاوت کرده است.در معرفی تفریحات دبی هر بار با یک شگفتی روبه‌رو می‌شویم برای مثال تفریحات این پارک فقط محدود به بادبادک بازی نمی‌شود شما در این ساحل می‌توانید با کایت، موج سواری کنید و یک تفریح هیجان بخش را تجربه کنید و یا به زمین والیبال ساحلی آن بروید یک ساعتی را به تفریح و ورزش بگذرانید.پارک اسکیت و پارک آبی نیز از امکانات تفریحی این ساحل می باشند.
 

آکواریوم دبی

اگر از علاقه‌مندان به آکواریوم و ماهی هستید، دبی برای شما یک پیشنهاد خاص دارد. آکواریوم دبی به عنوان یکی از بزرگترین آکواریوم ها در جهان 140 گونه از جانوران دریایی و 300 کوسه را در خود جای داده است.حتی بزرگترین گونه کروکودیل جهان، در آکواریوم دبی نگهداری می‌شود. یکی از ویژگی های جالب این آکواریوم این است که شما می‌توانید در کنار کوسه‌ها غواصی کنید و یا در قفسی قرار بگیرید که درون آب فرستاده می‌شود و می‌توانید کوسه ها را از نمایی نزدیکتر تماشا کنید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که با غذا دادن به ماهی ها آرامش پیدا می‌کنند نگران نباشید با هماهنگی کارکنان آکواریوم دبی می‌توانید به ماهی ها غذا بدهید.
 

سخن آخر

اگر بخواهیم راجع به تفریحات دبی صحبت کنیم با لیستی از تفریحات روبه‌رو می‌شویم که هر چند وقت یکبار، آیتم و یا آیتمهایی به آن اضافه می‌شود. اگر قصد سفر به دبی را دارید و نمی‌خواهید بعد از بازگشت افسوس این را بخورید که چرا با فلان تفریح آشنا نبودید و یا چرا به فلان ساحل سر نزده‌اید، بهتر است به سایت بریم دبی سر بزنید و با هرآنچه که باید راجع
https://jahannews.com/vdcf00dctw6dmca.igiw.html
jahannews.com/vdcf00dctw6dmca.igiw.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا نگذره از کسانی که آرزوی یک زندگی معمولی را روی دلمان گذاشتند دبی پیش کش
Iran, Islamic Republic of
آخه دبی چی داره جز ساختمان های شیک و زیبا ایران بهتره با طبیعت زیبا و بکرش مثل قلعه رودخان کویر مرنجاب دریاچه شورمست جنگل ناهارخوران زیگورات جغازنبیل پاسارگاد و ...............
امیر
Iran, Islamic Republic of
ازعوارضی اتوبان قم اونورتر نرفتی بیخود نظر نده .
Iran, Islamic Republic of
همونم مونده بود برم دبی آخه دبی چی داره هیچی نه تاریخ نه فرهنگ نه تمدن