سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

قالب پست اینستاگرام چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۹
کد مطلب: 832824
قالب پست اینستاگرام چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟ بهترین قالب پست اینستاگرام را از کجا بخریم؟
سازمان‎های بزرگ و ثروتمند به ده‎ها منبع چشمگیر برای تبلیغات‎شان دسترسی دارند. از بیلبورد و تلویزیون گرفته تا قوی‎ترین اینفلوئنسرها و ... . اما شما به عنوان یک کسب‎وکار ساده که در اینستاگرام فعالیت می‎کنید به چه چیزهایی دسترسی دارید؟ آیا بودجه‎ی کافی برای چنین تبلیغاتی دارید؟ به احتمال زیاد نه. به همین خاطر لازم است که با جزئیات گوناگون مانند قالب پست اینستاگرام که می‎تواند در رشد کسب‌وکارتان تاثیرگذار باشد،  آشنا باشید.

قالب پست اینستاگرام چیست؟

قالب پست اینستاگرام طرحی گرافیکی و از پیش‎ساخته‌شده است که می‎توانید متن، عکس یا ویدیویی که می‎خواهید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید را در آن جای داده و سپس آن را آپلود کنید. با استفاده از قالب پست و قالب استوری اینستاگرام دیگر نیازی به حضور یک طراح نخواهید داشت و این کار می‎تواند هزینه‎های‎تان را تا حد زیادی کاهش دهد. اغلب این قالب‎ها به شکل فایل با پسوند PSD به شما تحویل داده می‎‏شوند و شما قادر خواهید بود تا تغییرات دلخواه را در آن‎ها به عمل آورید.
 
انواع قالب پست اینستاگرام

چرا استفاده از قالب اینستاگرام

عوامل مختلفی هستند که ثابت می‎کنند استفاده از قالب اینستاگرام می‎تواند به رشد پیج شما کمک شایانی کند. از جمله‎ی آن‎ها می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • ایجاد ثبات یکی از مهم‎ترین دلایلی است که می‎تواند شما را قانع کند که از قالب پست اینستاگرام استفاده کنید. مخصوصا زمانی که یک پیج دارای چندین ادمین است، نیاز به استفاده از این قالب‎ها بیشتر حس خواهد شد. به این خاطر که هر فردی سلایق خاص خود را دارد.

    برندینگ از دیگر نتایجی است که استفاده از قالب پست اینستاگرام به همراه خواهد داشت. با انجام این کار مخاطب به این طراحی خاص عادت خواهد کرد و حتی حین اسکرول‎های سریع نیز می‎تواند شما را تشخیص دهد. در واقع شکل و رنگ‎ولعاب خود را با این کار در ذهن مخاطب حک خواهید کرد.

    شیک شدن ظاهر پیج از دیگر دلایلی است که می‎تواند شما را راضی کند که از قالب پست اینستاگرام استفاده کنید. این قالب‎‎ها توسط طراحان حرفه‎ای ایجاد می‏شوند و کلیه‎ی اصول گرافیکی در آن‎ها رعایت خواهد شد. همین مسئله در نهایت شکل کلی پیج‎تان را زیبا و شیک خواهد کرد.
قالب پست و استوری اینستاگرام

قالب استوری اینستاگرام چیست؟

هنگامی که اقدام به دانلود قالب پست اینستاگرام می‎کنید، اغلب با یک فایل مواجه خواهید شد که شبیه استوری اینستاگرام است و برای سایز آن طراحی شده. اصولا استوری‎ها به این خاطر که تنها 24 ساعت در یک پیج قرار می‎گیرند، از جذابیت بسیاری برخوردارند و بیشتر دیده می‏شوند. به همین خاطر نیاز است که حتما به ظاهر گرافیکی آن توجه بسیاری شود.

قالب استوری یک فایل آماده و قابل ویرایش است که می‎توانید متن و عکس مدنظرتان را در آن جای داده و پیج خود را حرفه‎ای‎تر از هر زمان دیگری کنید.

چگونه برای پیج خود یک قالب پست خوب انتخاب کنیم؟

خب راستش را که بخواهید هیچ فرمولی برای این که بتوانید بهترین قالب را برای پیج خود انتخاب کنید، وجود نخواهد داشت و بایستی بر اساس سلیقه و کاربری و موضوع پیج خود انتخاب کنید که کدام یک از قالب‎ها می‎تواند برای‎تان مناسب باشد.

اما راهنمایی‎های کلی وجود دارد که می‎توانید از آن‎ها استفاده کنید. برای مثال اگر موضوع پیج در مورد لوازم آرایشی است، می‎توانید از رنگ‎های بنفش و صورتی استفاده کنید. اگر می‎خواهید شیک و خاص به نظر برسید، مشکی رنگ خوبی خواهد بود. اگر در زمینه‎های مالی کار می‎کنید، آبی و سبز خوب است. اگر هم در زمینه‎ی غذا فعالیت می‎کنید، نارنجی، قرمز و زرد رنگ‎های خوبی است.

چرا به دنبال خرید قالب آماده پست اینستاگرام باشید؟

یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن همه‎ی شما ایجاد شود این است که چرا باید به دنبال خرید قالب آماده‎ی پست اینستاگرام باشیم. آیا بهتر نیست که انجام این کار را به یک گرافیست حرفه‎ای بسپاریم؟

قطعا طراحی اختصاصی قالب پست اینستاگرام برای پیج‎تان یکی از بهترین کارهایی است که می‎توانید  انجام دهید. چرا که این طراحی دقیقا مطابق با نیازهای‎تان خواهد بود. اما قطعا انجام این کار هزینه‎های زیادی را در پی خواهد داشت که ممکن است از بودجه‎ی شما خارج باشد.

در چنین زمان‎هایی استفاده از قالب پست اینستاگرام که به شکل آماده در اینترنت وجود دارد می‎تواند گزینه‎ی مناسبی برای شما باشد.

قالب پست اینستاگرام را از کجا دانلود کنیم؟

اگر قصد دانلود قالب استوری اینستاگرام و قالب پست اینستاگرام دارید می‎توانید یک جست‎وجوی ساده در اینترنت انجام دهید تا به دریای بی‎کرانی از فایل‎های آماده دسترسی داشته باشید. ممکن است لازم باشد برخی از آن‎ها را بخرید.

اما باک، یک سایت گرافیکی تعداد بسیار زیادی از این قالب‎ها را که به شکل کاملا حرفه‎ای طراحی شده‎اند را جمع‌آوری کرده و برای دانلود در اختیارتان قرار می‎دهد. می‎توانید وارد همین سایت شده و از دانلود قالب پست اینستاگرام رایگان لذت ببرید.

این قالب‎ها همگی به شکل قابل ویرایش و در فرمت PSD در اختیارتان قرار می‎‌گیرد و به شکل پک هستند. یعنی قالب پست و استوری در آن وجود دارد.
 
قالب استوری

سخن پایانی

در دنیای اینستاگرام که فعالیت‎ها به اوج خود رسیده، جزئیات برگ برنده‎ی شما خواهد بود. به عنوان کسی که قصد کسب درآمد از این پلتفرم دارید، نیاز است تا به قالب پست اینستاگرام هم توجه ویژه‎‌ای داشته باشید. ما در این نوشته سعی کردیم تا این مفهوم را برای‎تان شرح دهیم و ضرورت استفاده از آن را هم بیان کنیم. در نهایت یک سایت خوب به نام باک برای دانلود قالب پست ایستاگرام و قالب استوری اینستاگرام هم معرفی کردیم.
 
https://jahannews.com/vdceww8vejh8xvi.b9bj.html
jahannews.com/vdceww8vejh8xvi.b9bj.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *