پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

انهدام باند سارقان مامورنما در البرز

شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 832799
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باندسارقان حرفه ای به عنف تحت عنوان مامور با ۱۰۰ فقره سرقت در این استان خبر داد.
انهدام باند سارقان مامورنما در البرز
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سردار حمید هداوند اظهار کرد: در پی ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی مبنی بر سرقت به عنف تحت عنوان مأمور در برخی مناطق استان البرز، پیگیری موضوع در دستورکار کاراگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با رصد‌های ویژه پلیسی اعضای باند سارقان شناسایی و در چند عملیات جداگانه هفت نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

هداوند گفت: این سارقان با تغییر پلاک‌های ۶ دستگاه خودرو پژو پارس، پراید، پژو ۴۰۵ و جک اقدام به شناسایی سوژه‌های خود می‌کردند و سپس با عنوان مأمور ضمن اخاذی و اموال آن‌ها را به سرقت می‌بردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۹ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۳۶ عدد کارت بانکی و تعدادی لوازم که با آن‌ها تهدید و سرقت می‌کردند، کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: سارقان تاکنون به ۱۰۰ فقره تحت عنوان مأمور، سرقت به عنف، سرقت مسلحانه، جعل، زورگیری و کف زنی اعتراف کرده و ۳۵ مالباخته شناسایی و تلاش مأموران برای سایر مالباختگان نیز ادامه دارد.

هداوند از عموم مردم خواست چنانچه افرادی از ان‌ها تقاضای مدارک شخصی کردند تا برگ مأموریت و کارت شناسایی از آن‌ها رؤیت نکردند به هیچ وجه در اختیار آن‌ها قرار ندهند.

وی گفت: با دستور قضائی چهره این سارقان بدون پوشش منتشر شده تا افرادی که به این شیوه مورد سرقت و کلاهبرداری قرار گرفتند به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج - میدان طالقانی مراجعه کنند.
https://jahannews.com/vdcf10dc1w6dmea.igiw.html
jahannews.com/vdcf10dc1w6dmea.igiw.html
برچسب ها: انهدام باند سارق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *