سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

رکورد بازدید نوروزی از برج میلاد شکسته شد

جمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب: 832764
همزمان با آغاز جشنواره نوروزی برج میلاد از تاریخ ۲۷ اسفند ماه، ۱۴۰۱ تا سوم فروردین ۱۴۰۲ بیش از ۳۰ هزار نفر از مسافران، گردشگران و شهروندان پایتخت از برنامه‌های این مجموعه گردشگری و تفریحی بازدید کردند.
رکورد بازدید نوروزی از برج میلاد شکسته شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، جشنواره نوروزی  1402 برج میلاد در بلندترین برج  کشور از 27 اسفند ماه آغاز شده است و بازدید از این مجموعه در ایام نوروز برای نخستین‌بار رکوردی بی سابقه را شکست.

برهمین اساس  با آغاز جشنواره نوروزی برج میلاد از تاریخ 27 اسفند ماه، 1401 تا سوم فروردین 1402  بیش از 30 هزار نفر از مسافران، گردشگران و شهروندان پایتخت از برنامه‌های این مجموعه گردشگری و تفریحی بازدید کردند که نسبت به سال گذشته در بازه زمانی اشاره شده بازدید بیشتری از برج میلاد صورت گرفته است.

برپایی غرفه‌های صنایع دستی، رقص عروسک‌های تن پوش هفت سین و بابانوروز، اجرای موسیقی نواحی، برپایی سفره‌های هفت سین، اجرای بازی‌های کودکانه، برپایی اجرای موسیقی‌های محلی، چایخانه حرم رضوی (ع)، برپایی بازی‌های هیجانی و الکترونیک تنها بخشی از این برنامه‌ها در جشنواره نوروزی برج میلاد است.

براساس این گزارش، بازدید از برج میلاد از ساعت 10 تا 12 بامداد و برنامه‌های جشنواره رمضانی و برپایی غرفه‌ها از ساعت 18 تا 2 بامداد میزبان شهروندان و مسافران است.
 
https://jahannews.com/vdch-in6k23nxqd.tft2.html
jahannews.com/vdch-in6k23nxqd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *