سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱

نتانیاهو: جهان باید فشارها علیه ایران را تشدید کند

جمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب: 832758
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با نخست‌وزیر بریتانیا در لندن با تکرار لفاظی‌های ضدایرانی، خواستار تشدید فشارهای بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی شد.
نتانیاهو: جهان باید فشارها علیه ایران را تشدید کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در ماههای اخیر به امید انزوای ایران در جامعه بین‌المللی، تور اروپایی آغاز کرده است، امروز (جمعه) در دیدار با «ریشی سوناک» نخست‌وزیر بریتانیا در لندن خواستار تشدید فشارها علیه جمهوری اسلامی ایران شد.

روزنامه صهیونیستی «عاروتص شوع» در این خصوص گزارش کرد، نتانیاهو امروز جمعه با سوناک در دفتر نخست‌وزیری انگلیس در لندن دیدار و گفت‌وگو کرد.

طبق این گزارش، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بریتانیا در خصوص موضوع هسته‌ای ایران گفت‌وگو کردند و نتانیاهو از سوناک برای موضع قاطعانه انگلیس در خصوص این موضوع قدردانی کرد و در یک لفاظی تکراری گفت که قدرت‌های جهان باید فشارها و بازدارندگی علیه جمهوری اسلامی ایران را تشدید بخشند.

طبق این گزارش، سوناک و نتانیاهو همچنین از پیشرفت‌ها در زمینه توافق دوجانبه تجارت آزاد استقبال کردند و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از سوناک برای یک دیدار رسمی از اراضی اشغالی دعوت کرد.

طبق این گزارش، این چهارمین سفر نتانیاهو به کشورهای اروپایی از زمان به دست گرفتن نخست‌وزیری اسرائیل است و پیش از این به فرانسه، ایتالیا و آلمان سفر کرده بود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکنون بارها در دوران فعلی و سابق نخست‌وزیری خود تلاش کرده بود که جامعه جهانی را علیه جمهوری اسلامی ایران متحد کند و ایران را به انزوا بکشاند که هیچ‌یک از تلاش های او در این زمینه به موفقیت نرسید.

وی در سفرهای اخیر خود به کشورهای اروپایی تلاش داشت تا این کشورها را متقاعد کند تا نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهند اما پیش‌تر جروزالم پست گزارش کرد که هیچ یک از سه کشور با چنین پیشنهادی موافقت نکردند.
https://jahannews.com/vdcamunaa49ne01.k5k4.html
jahannews.com/vdcamunaa49ne01.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *