چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

سامانه بارشی جدید ۶ فروردین از راه می‌رسد

پنجشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب: 832626
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: دو روز آینده در شرق و شمال‌شرق کشور کاهش دما خواهیم داشت و امروز هم در نیمه غربی و مرکز کشور، همچنین استان‌های واقع در دامنه‌های البرز، کاهش محسوس دما داریم.
سامانه بارشی جدید ۶ فروردین از راه می‌رسد
به گزارش جهان نيوز به نقل ازخبرگزاری دانشجو، صادق ضیائیان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در روز جاری در اغلب نقاط کشور اظهار داشت: شدت بارش‌ها امروز در نواحی شرق و شمال‌شرق، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های واقع در ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز است.

وی افزود: روز آینده سوم فروردین در نواحی شرق و شمال‌شرق کشور و بخش‌های از جنوب شرق، بارش‌ها ادامه دارد و اواخر وقت فردا سامانه از کشور خارج می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز یکشنبه ۶ فروردین با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور در جنوب‌غرب، غرب، شمال غرب ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی در استان‌های البرز، تهران و قزوین بارش باران گاهی رعد و برق و در مناطق مستعد ریزش تگرک و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان افزود: در دو روز آینده در شرق و شمال‌شرق کشور کاهش دما خواهیم داشت و امروز هم در نیمه غربی کشور و مرکز کشور همچنین استان‌های واقع در دامنه‌های البرز کاهش محسوس دما داریم.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۶ و ۹ درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای ۵ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۹ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.
https://jahannews.com/vdceww8vpjh8xpi.b9bj.html
jahannews.com/vdceww8vpjh8xpi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *