سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

ثبت ۱۵ میلیون سفر تا پایان یکم فروردین

چهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 832597
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: بیشترین انباشت خودرو را در دو استان گیلان با ۲۰۰ هزار خودرو و مازندران با ۱۹۶ هزار خودرو داشته‌ایم.
ثبت ۱۵ میلیون سفر تا پایان یکم فروردین
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: دو میلیون تردد ثبت شده در روز یکم فروردین داشتیم اما در مجموع از ۲۴ اسفند پایان روز یکم فروردین چیزی بیش از ۱۵ میلیون تردد ثبت شده است.

سرهنگ شیرانی در خصوص معابری که شاهد رشد سفر در آن بوده‌ایم؛ گفت: که به لحاظ مقایسه هر معبر با وضع سال گذشته خود، بیشترین تردد استانی مربوط به سه استان خوزستان، اردبیل و بوشهر است که سفرها در معابر این سه استان نسبت به سال گذشته افزایش بالای ۳۰ درصدی داشته‌اند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: اما محور چالوس، آزادراه تهران کرج و تهران قزوین بیشترین محورهای پر تردد هستند. محور قزوین رشت با ۵۷ هزار تردد، تهران قم با ۴۹ هزار تردد، محور هراز با ۳۲ هزار تردد و محور کرج چالوس با ۲۴ هراز تردد، شاهد بیشترین تردد بوده‌اند.

سرهنگ شیرانی خاطر نشان کرد: بررسی میزان ورودی و خروجی شهرها نشان می‌دهد بیشترین انباشت خودرو را در دو استان گیلان با ۲۰۰ هزار خودرو و مازندران با ۱۹۶ هزار خودرو داشته‌ایم. این در حالی است که تهران از ۹۰۰ هزار خودرو خالی شده است.

وی با بیان اینکه ترددها در همه جاده‌ها روان است؛ گفت: محور کندوان دیشب حدود ساعت ۸:۳۰ تا ۱ بامداد به دلیل حجم ترافیک از جنوب به شما یک گره ترافیکی داشت که همزمان شاهد برف سنگین هم بودیم. جاده مشکلی نداشت اما حجم خودرو خیلی زیاد بود.

سرهنگ شیرانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر جاده چالوس فعال است.
 
https://jahannews.com/vdcb95bwzrhbfsp.uiur.html
jahannews.com/vdcb95bwzrhbfsp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *