جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جیمی‌ جامپ مست نقره داغ شد! +عکس

چهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 832577
یک هوادار فوتبال برای درگیری با دروازه‌بان تیم رقیب با جریمه فوق سنگینی روبه‌رو شده است.
به گزارش جهان نيوز به نقل از همشهری آنلاین، بازی برگشت آیندهوون و سویا در پلی‌آف لیگ اروپای امسال که با نتیجه ۲-۰ به سود تیم هلندی به پایان رسید، نتوانست مانع صعود سویا به مرحله بعد شود اما حواشی این مسابقه پررنگ‌تر از نتیجه‌اش شدند.در اواخر مسابقه پی‌اس‌فی آیندهوون و سویا در استادیوم فیلیپس آیندهوون، یک هوادار ۲۰ ساله به نام دیلانو ک. وارد زمین مسابقه شد و به مارکو دمیتروویچ، دروازه‌بان سویا حمله کرد. این دو نفر با یک‌دیگر درگیر شدند و البته سنگربان صرب سویا پاسخ مشت این جیمی‌جامپ جوان را با مشت داد.
 
صحنه درگیری مارکو دمیتروویچ با هوادار هلندی

پس از دستگیری دیلانو ک. از او تست الکل گرفته شد و مشخص شد که او حین ارتکاب این عمل کاملا مست بوده و پیش از ورود به استادیوم فیلیپس، دو مرتبه سابقه محرومیت از ورود به استادیوم داشته است. ماه گذشته او به سه ماه حبس محکوم شد و تلگراف هلند گزارش داده این جیمی‌جامپ جنجالی به ۴۰ سال محرومیت از ورود به استادیوم‌های فوتبال محکوم شده است!

باتوجه به این حکم هوادار آیندهوون تا ۶۰ سالگی‌اش نمی‌تواند وارد استادیوم‌های فوتبال شود.
https://jahannews.com/vdcja8eoauqetiz.fsfu.html
jahannews.com/vdcja8eoauqetiz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *