سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱

آماده‌باش امنیتی آمریکا در آستانه بازداشت احتمالی ترامپ

سه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب: 832528
پلیس کنگره آمریکا در حال افزایش آمادگی برای تظاهراتی است که ممکن است پیش از اعلام جرم علیه دونالد ترامپ برگزار شود.
آماده‌باش امنیتی آمریکا در آستانه بازداشت احتمالی ترامپ
به گزارش جهان نيوز، روزنامه پولیتیکو به نقل از منابع آگاه گزارش داد، پلیس کنگره ایالات متحده در حال افزایش آمادگی برای تظاهراتی است که ممکن است پیش از اعلام جرم علیه دونالد ترامپ در واشنگتن برگزار شود.

بر اساس گزارش ایسنا، منابع آگاه به این روزنامه گفتند، سطوح امنیتی از امروز (سه‌شنبه) توسط پلیس کنگره آمریکا تقویت خواهد شد.

برخی از افسران پلیس گزارش دادند که اعتراضات دسته‌جمعی ممکن است به جای آنکه در مقابل کنگره برگزار شود، در نزدیکی اقامتگاه مارالاگو دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و یا در شهر نیویورک رخ دهد.

ترامپ پیشتر در شبکه تروث سوشال به حامیان خود گفت که احتمالا روز سه‌شنبه دستگیر خواهد شد. رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در ادامه نوشت: «اعتراض کنید، ملت ما را پس بگیرید!»

رئیس جمهوری سابق ایالات متحده تحت تحقیقات هیات منصفه قرار دارد که توسط دفتر دادستانی منطقه‌ای منهتن به اتهام جعل سوابق تجاری آغاز شده است. وی همچنین متهم است که از طریق «مایکل کوهن»، وکیل وقت خود، مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به «استورمی دنیلز»، بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی پرداخت کرده است.

دنیلز ادعا می‌کند که در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به او این پول پرداخت شده تا در مورد روابط ادعایی با ترامپ در گذشته سکوت کند، اگرچه خود ترامپ وجود چنین روابطی را رد می‌کند.
https://jahannews.com/vdcf00dccw6dmta.igiw.html
jahannews.com/vdcf00dccw6dmta.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اسقاطیل که کلا وضعیتش خر تو خره ان شاالله یانکی لند وحشی هم بدتر بشه