پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

دستور رئیس جمهور برای رفع فوری مشکل پرداخت حقوق معلمان

دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب: 832496
رئیس جمهور به معاون اول خود دستور داد با تشکیل سریع جلسه با مسئولان ذیربط، علل بروز تأخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان را بررسی و مشکل به وجود آمده را برطرف کند.
دستور رئیسی به مخبر برای پیگیری حقوق معلمان
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سید ابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه ۲۹ اسفند ماه به محمد مخبر مأموریت داد ضمن بررسی علل بروز مشکل در پرداخت حقوق معلمان، برای رفع این مشکل در چارچوب قانون و همچنین برخورد با قصور و تقصیرهای احتمالی تصمیم گیری و نتیجه آن گزارش شود.

در پی تأخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان، وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق‌العاده رتبه‌بندی و بار مالی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد حقوق اسفند ماه فرهنگیان به‌صورت علی‌الحساب پرداخت شود که این موضوع واکنش‌ها و اعتراضاتی را در پی داشته است.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ساعتی پیش ضمن عذرخواهی از فرهنگیان به‌خاطر تأخیر در پرداخت حقوق‌ها گفت که امشب به بانک مرکزی می‌رود تا حقوق معوقه معلمان پرداخت و کامل شود.
https://jahannews.com/vdcjh8eomuqetxz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjh8eomuqetxz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کاش به وزیر اطلاعات هم دستور میداد تا عوامل دلسردی معلمان در وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه هم شناسایی و محاکمه شوند
Iran, Islamic Republic of
برای دو تا رتبه 800 میخوان بزارن رو حقوق بار مالی داره؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور دستور پیگیری داد کی باید پیگیری کنه کجای دنیا حقوق معلمان را قسطی پرداخت میکنن رتبه بندی معلمان اجرا نشد دم عیدی حقوق آنها به صورت قسط بندی شده کی چه موقع پیگیری میشه اصلا کی باید پیگیری کنه عجب وزیر آموزش وپرورش بلافاصله بایدجواب میداد... الان چند روز گذشته ....
Iran, Islamic Republic of
.
واقعاً امسال بودجه ریزی بد بود و دیر.
United Arab Emirates
ای کاش طرح رتبه بندی اجرا نمی شد اما طرح یکسان سازی حقوق اجرا می شد