جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دروغ سیزده رسانه‌های ضد ایرانی

دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 832479
یک عضو دفتر مقام معظم رهبری به انتشار خبری جعلی درباره دیدار فرماندهان نظامی با رهبر انقلاب در دی ماه گذشته، واکنش نشان داد.
دروغ سیزده رسانه‌های ضد ایرانی
به گزارش جهان نيوز، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: با بهره اندک از عقل هم می‌شود جعلی بودن متنی که به عنوان دیدار فرماندهان نظامی با رهبر انقلاب در دی ماه منتشر شده است را فهمید اما کسانی که این مقدار هم بهره ندارند بدانند جلسه‌ای با چنین ترکیبی در طول تاریخ تشکیل نشده و نخواهد شد! برخی تمرین برای دروغ سیزده را زود شروع کرده‌اند.

بر اساس گزارش فارس، اخیرا یک کانال تلگرامی بی هویت فایلی را منتشر و مدعی شده بود این فایل، متن پیاده شده جلسه محرمانه فرماندهان سپاه با رهبر انقلاب بوده است. 

رسانه‌های ضدانقلاب نیز همین متن را دست‌مایه عملیات‌های رسانه‌ای خود قرار دادند و خط رسانه‌ای یک کانال بی‌نام و نشان را ادامه دادند. 

در این فایل آمده بود برخی نیروهای سپاه قصد داشتند بیت رهبری را مورد حمله توپخانه‌ای قرار دهند. 

براساس آخرین بررسی‌ها آمار انتشار اخبار دروغ در رسانه‌های ضدانقلاب به شدت افزایش یافته به‌طوریکه در ایام اغتشاشات ۵ رسانه اصلی ضدانقلاب طی ۴۵ روز ۳۸ هزار خبر دروغ منتشر کردند

https://jahannews.com/vdca0unao49ney1.k5k4.html
jahannews.com/vdca0unao49ney1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *