شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۱۰
شهردار تهران:

مهم‌ترین عملکرد شهرداری طراحی سند تحول تهران بود/ تحمل فشار اقتصادی مردم آزرده خاطرم کرد

دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 832467
زاکانی گفت: نابه‌سامانی‌های اقتصادی و ایجاد فشار آن برای مردم نیز خبر ناراحت‌کننده امسال برای من بود که دیگر باعث اسباب استیصال مردم شده است.
مهم‌ترین عملکرد شهرداری طراحی سند تحول تهران بود/ تحمل فشار اقتصادی مردم آزرده خاطرم کرد
به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگوی عیدانه با دانشجو پیرامون شاخص‌ترین عملکرد شهرداری تهران در سال گذشته گفت: مهم‌ترین عملکرد شهرداری در سال گذشته به اعتقاد من تولید سند تحول چهارگانه کلان شهر تهران و اقدام در جهت تحقق این سند است. البته این سند ابعاد مختلفی دارد. یعنی هم در حوزه حمل و نقل کار‌های بسیار خوبی انجام شده و هم در حوزه زیرساخت‌های شهر و امور فرهنگی و اجتماعی قدم‌های بلندی را برداشته‌ایم. در ادامه نیز در جلساتی که قرار است برگزار شود، ابعاد این اقداماتی که پیش‌تر انجام شده و در آینده نیز انجام خواهد شد، برای شهروندان روشن‌تر خواهیم کرد.

شهردار تهران در ادامه پیرامون خبر خوشحال کننده‌ای که سال گذشته شنیده بود، اظهار داشت: خبر خوشحال کننده امسال برای من حضور پرشور مردم و افتخار آفرینی آنان در ۲۲ بهمن با وجود مشکلات متعدد اقتصادی بود.

زاکانی در پایان نابه‌سامانی‌های اقتصادی را خبر ناگوار امسال برای خود دانست و گفت: نابه‌سامانی‌های اقتصادی و ایجاد فشار اقتصادی برای مردم نیز خبر ناراحت‌کننده امسال برای من بود که این موضوع دیگر باعث اسباب استیصال مردم شده است.
 
https://jahannews.com/vdch-in6q23nxkd.tft2.html
jahannews.com/vdch-in6q23nxkd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدایا به این مردان خدا یاری رسان تا کشور در اوج پیشرفت قرار گیرد
Iran, Islamic Republic of
آقایان حالا متوجه شده اند که کشور داری کار سختی است.
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر انقلابی ها وارد کارزار شدند تا با کار جهادی یک دهه عقب ماندگی را جبران کنند
Iran, Islamic Republic of
.....
جهاد تبیین
Netherlands
.

راز سینه ها را فقط او می داند و همچنین وظیفه است که حمل بخیر کنیم.
- منصفانه ببینید تولید مفید کلانشهرِ که دائماً در حال چاق شدن است چیست؟
- ببینید چند ساعت عمر چه تعداد انسان در راه تلف می شود؟ تصور کنید یکساعت ( استاد دانشکاه می شناسم که از شهر ری به شمال تهران می رود ) ! حال تصور کنید که ده ملیون ساعت عمر روزانه در تهران تلف می شود. حتی اگر این ده ملیون ساعت تلف شده همه کارگر ساختمانی باشند ، چه مقدار زمان نیاز است که آب خلیج همیشه فارس را به قلب ایران اسلامی بیاوریم ؟. امروز بعنوان کانال سوئز یا پاناما و یا در یونان می شناسیم ( هدف تنها بازتاب تصویری است از ثروت و امکانات و استعدادی که تلف می شود و مدیر با دو بال تعهد و تخصص می تواند مانع اتلاف این همه نعمت شده با چنین خدمتی به نظام ، ذخیره ای برای عاقبت خود باشد. این ساعت ها از عمر برادران و خواهران دینی شما که باید صرف تربیت فرزند صالح شود یا مطالعه یا عبادت یا... دیگر ابعاد این فاجه بکنار)..
Iran, Islamic Republic of
سند تحول را خواستید ارزیابی کنید.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دکتر زاکانی متخصص مبارزه با فساد
در شهرداری
United States
زاکانی .... شهر تهران را شاد کن..... با کمی شادی.
United States
خرید و اجاره بهای مسکن در تهران از توان مردم خارج شده.